Navigation Navigation

محتوا محتوا

کارشناس مسائل بین‌الملل:

پیاده‌نظام آمریکا در ایران به دنبال انتقال ترس وجودی خود به مردم است


یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: با توجه به دشمنی‌های آشکار آمریکایی‌ها پیاده‌نظام آمریکا در ایران به دنبال انتقال ترس وجودی خود به مردم ایران و مسئولین هستند.

سیدرضا صدرالحسینی در گفتگو با خبرنگار یزدامروز گفت: با نگاهی به روند اتفاقات اخیر از جمله خروج آمریکا از برجام، تشدید تحریم‌های ظالمانه و تحریک اروپایی‌ها برای عدم همکاری با جمهوری‌اسلامی، قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست موهوم ترویستی و اعزام کشتی‌های نظامی به منطقه خلیج فارس، شرایطی پدید آمده است که آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد تأثیر بر روی اراده‌ها و ادراک ملت ایران و به هم زدن محاسبات مسئولین جمهوری‌اسلامی ایران هستند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل ادامه داد: ازاین‌رو آن‌ها با یک عملیات روانی بسیار پیچیده به دنبال این هستند که بتوانند به اهداف پلید خودشان برسند.

صدرالحسینی اظهار داشت: متأسفانه برخی از جریان‌ها و اشخاص در داخل کشور به شدت در مسیر اهداف آمریکایی‌ها اقدام می‌کنند و اخیرا با توجه به دشمنی‌های آشکار آمریکایی‌ها این افراد به شکل‌های مختلف به دنبال تضعیف روحیه مردم ایران و انتقال ترس وجودی خود به مردم ایران و مسئولین هستند.

وی تأکید کرد: البته در طول 40 سال گذشته و حتی در دفاع مقدس این مسائل و موضوعات وجود داشته و قطعا و یقینا این بار هم مانند دفعات گذشته این سربازان و پیاده‌نظام آمریکا در ایران شکست خواهند خورد.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار