Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

کودکان سرطانی یزد را در دوران کرونا نیز فراموش نکردیم


ابراهیم سلمانی گفت: کودکان سرطانی خدمات مورد نیاز خود را در بخش اطفال بیمارستان شهید صدوقی یزد دریافت کرده و هیچ خللی در این زمینه به وجود نیامده است.

ابراهیم سلمانی در گفتگو با خبرنگار یزدامروز، در خصوص اختصاص بخش آنکولوژی اطفال بیمارستان شهید صدوقی یزد به بیماران کرونایی گفت: بخش آنکولوژی اطفال بیمارستان از آنجا که بخش ایزوله‌ای بود و از ساختمان و ورودی آن از ساختمان اصلی بیمارستان جدا بود زمانی که تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان افزایش پیدا کرد به این بیماران اختصاص یافت.

وی ادامه داد: با کاهش تعداد بیماران بستری در بیمارستان بخش آنکلوژی اطفال پس از ضدعفونی مجددا به کودکان سرطانی ارائه خدمت داد و به واسطه آمادگی که در بیمارستان‌ها باید باشد از هفته گذشته با افزایش بیماران بستری مجددا تصمیم بر این شد که بخش آنکولوژی تخلیه شده و به بیماران کرونایی اختصاص یابد.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تصریح کرد: کودکان بستری در بخش آنکولوژی اطفال بیمارستان شهید صدوقی به بخش اطفال منتقل شده و با اینکه بخش آنکلوژی مجهزتر است اما این کودکان سرطانی هم اکنون خدمات مورد نیاز خود را در بخش اطفال دریافت می‌کنند و هیچ خلل و مشکلی در ارائه خدمت به آنها در این بخش به وجود نیامده است.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار