Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیر شرکت ارتباطات زیر ساخت استان یزد عنوان کرد

220 گیگابیت بر ثانیه پهنای باند ورودی به استان یزد


مدیر شرکت ارتباطات زیر ساخت استان یزد گفت: پهنای باند ورودی به استان 220 گیگابیت بر ثانیه است که اکنون اپراتورهای استان در حال استفاده از 32 گیگابیت بر ثانیه آن هستند و پهنای باند بسیار خوبی برای فعالیت آنها است.

به گزارش یزدامروز، رضا ذوالفقاری در نشست خبری مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اصحاب رسانه با بیان اینکه این شرکت در سه لایه فیبر نوری، انتقال و دیتا فعالیت دارد، گفت: وظیفه اصلی شرکت ارتباطات زیرساخت تامین پهنای باند در کشور و استان‌ها است و در سال گذشته پروژه‌های اجرایی فیبرنوری یک و فیبر نوری دو اجرا شد که سهم استان از آنها به ترتیب 300 کیلومتر و 120 کیلومتر بوده که به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: پهنای باند ورودی  به استان 220 گیگابیت بر ثانیه است که اکنون اپراتورهای استان در حال استفاده از 32 گیگابیت آن هستند و پهنای باند بسیار خوبی برای فعالیت آنها است.

مدیر شرکت ارتباطات زیر ساخت استان یزد عنوان کرد: شبکه زیر ساختی استان به استان‌های خراسان جنوبی، اصفهان و فارس متصل است و شبکه بسیار پایدار و با کیفیتی در استان است که خدمات ارتباطات زیر ساختی بسیار خوبی هم ارائه می‌شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه در استان یزد 22 مسیر اصلی فیبر نوری به طول یک هزار و 600 کیلومتر وجود دارد، افزود: شبکه ارتباطاتی زیر ساخت در استان دارای یک مرکز سوئیچ راه دور به منظور تامین ارتباطات استانی و بین المللی، دارای مرکز نگهداری و یک مرکز دیتا است و همچنین در طول استان شامل 25 ایستگاه راه دور، 14 پایانه فیبر نوری و 12 ایستگاه مایکروویو هست.

وی گفت: شبکه فیبر نوری استان علاوه تر ارتباطات غیر مستقیم و بین الملل مکان‌هایی که شرکت مخابرات استان فاقد فیبر است از فیبر شرکت ارتباطات زیر ساخت استفاده می‌کند و ظرفیتی است که در استان برای خدمات رسانی و ارتباط زیر ساخت‌ها و شهرهای استان است.

انتهای پیام/

 






آخرین اخبار آخرین اخبار