Navigation Navigation

محتوا محتوا

آغاز مزد دادن های انتخاباتی؛

آتش خوش خدمتی به جریان خاص! ابتدا دامن گیر تفت شد


کم کم کسانی که تلاش های وافری برای پیروزی کاندیدای یک جریان خاص داشتند؛ مزد خدمات و فعالیت های خود را خواهند گرفت.

به گزارش یزدامروز، اصولاً بعد از برگزاری هر انتخابات، بازار تغییرات مدیریتی در سطوح مختلف داغ می شود و مردم شاهد تغییراتی در بخش های خرد و کلان جامعه خود هستند، به عنوان مثال اگر انتخابات ریاست جمهوری در کشور برگزار شود؛ به تبع تغییر رئیس دولت، بعد از آن استانداران، فرمانداران و بخشداران بنابر شرایط خاص و سیاست های دولت منتخب، تغییر می کنند.

بنابراین بعد از پایان سال 94 و انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز باید منتظر تغییراتی در سطح مسئولان بود که البته به گستردگی انتخابات ریاست جمهوری نیست.

پس از روی کار آمدن دولت اعتدال گرای! یازدهم که بیشتر در شانه خاکی چپ دست به فرمان  است، استان یزد جای خوبی برای جولان اصلاح طلبانی شد که در دولت قبل گوشه عزلت اختیار کرده بودند و دستشان به جایی بند نبود، اما پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی و اقبال بیشتر نمایندگان حامی اصلاحات، امروز وقت آن رسیده تا عده ای که برای پیروزی کاندیداهای این جریان گریبان چاک داده بودند مزد خود را بگیرند.

گویا در استان یزد این تغییرات ابتدا شامل شهرستان تفت شد و خبرها حاکی از آن است که آتش تغییرات و تحولات دامن گیر رییس فعلی آموزش و پرورش نیر شده و قرار است بزودی فرد جدیدی جایگزین «بزرگری» شود!

هر چند برزگری، سوابق و تجربیات خوبی را در اداره مجموعه آموزش و پرورش نیر از خود نشان داده است اما شنیده ها حاکی است فرد جایگزین به پاس خوش خدمتی اش در انتخابات مجلس برای پیروزی کاندید این جناح خاص مزد تلاش های خود را خواهد گرفت و به عنوان رییس جدید آموزش و پرورش نیر معرفی می شود.

حال باید دید مزدهای انتخاباتی دیگر به چه کسانی داده خواهد شد....

منبع: صبح تفت






آخرین اخبار آخرین اخبار