Navigation Navigation

محتوا محتوا

حواشی مراسم تودیع صنعت معدن تجارت استان یزد؛

از واکنش استاندار به لقب کذایی«دکتر»تا تملق و حرف های بودار معاون وزیر!


آقای معاون وزیر مدعی شد دولت تدبیر و امید اهل آمار دادن های الکی پلکی نیست (بر منکرش لعنت کی بود چندی پیش گفت: آمار تورم در بهمن ماه صفر درصد بوده که دست بر قضا چند روز بعد بانک مرکزی تورم 15درصدی را به ملت نوید داد، الکی مثلا مردم نمی دانند کی بود)

به گزارش خبرنگار یزد امـــروز، مراسم  تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد برخلاف مراسمات معمول راس ساعت 10شروع شد.

 

*در این مراسم مدیر کل سازمان بازرسی استان یزد، سید محمد میرمحمدی استاندار یزد، بابایی معاون برنامه ریزی، دهستانی و اکثر مدیران کل استان حضور داشتند.


*در ابتدا بر روی اسنوبرد از علمدار(رئیس جدید سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد) با عنوان دکتر درج شده بود که پس از حضور استاندار برای ایراد سخنرانی در اقدامی شایسته خطاب به برگزار کنندگان مراسم گفت: اگر در اینجا از این عنوان کذایی برای آقای علمدار استفاده کردید در مکاتبات ادرای به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید.


*پس از این تذکر به جای استاندار بود که با دستپاچگی عنوان دکتر از روی اسنوبرد حذف شد و تنها آقای علمدار درج شد که پس از چند دقیقه کلمه مهندس جایگزین دکتر شد.

 

*مجری برنامه که به طرز ناشیانه ای مراسم را اداره می کرد و با به کاربردن کلمات غلمبه سلمبه در مدح مسئولین بازار گرمی را به اوج خود رساند بود، گوی که وعده وعیدهای چربی به مجری داده شده بود.


*مجری برنامه در هنگام دعوت از معاون وزیر عنوان شغلی وی را معاون توسعه مدیریت، منابع و استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت استان یزد خطاب کرد!


*سخنرانان مراسم که با التماس و در خواست های مجری مبنی بر کمبود وقت توجیه شده بودند، همگی گوی «کم گوی و گزیده گوی چون در» را از یکدیگر ربوده بودند اما نوبت به معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صنعت که رسید سنت شکنی کرد و تا دلش خواست حرف زد، تازه از نوع بودارش!


*آقای معاون وزیر که گویا سال ها منتظر چنین پست و مقامی بوده رئیس جمهور را مرد فرزانه ای خواند که دولتش مظلوم ترین دولت رسانه ای است. (عجبا حتما این بذل محبت ها و تمجید وتعریف های جناب رئیس جمهوراز رسانه های منتقد خود مثل بیسواد خواندن و چه و چه...نشانه مظلومیت است)


*آقای معاون مدعی شد دولت تدبیر و امید اهل آمار دادن های الکی پلکی نیست (بر منکرش لعنت کی بود چندی پیش گفت : آمار تورم در بهمن ماه صفر درصد بوده که دست بر قضا چند روز بعد بانک مرکزی تورم 15درصدی را به ملت نوید داد، الکی مثلا مردم نمی دانند کی بود)


*معاون وزیر که حالا حالاها قصد کوتاه آمدن را نداشت بازهم به دولت سابق حمله کرد و گفت: ما از اوناش نیستیم که حرف های بی برنامه بزنیم، برنامه های دولت تدبیر سه ساله بوده  و در ضمن بار تعهدی برای دولت بعدی ندارد (گویا این مسئول دولت تدبیر و امید، خود امیدی برای رای آوردن دولت روحانی در دوره بعد را نداشت!)


*قسمت جالب داستان این بود که برخی مدیران که گویا خیلی خسته بودند با درازا کشین سخنان جناب معاون وزیر، یه نیمچه چرتکی هم زدند.( آخه خیلی سخته در سخنرانی هم تدبیر بکنی هم امید بدی!)


*بالاخره پس از افاضات آقای معاون وزیر که گویا خودش هم خسته شده بود چرا که بدون اینکه بنا به رسم این گونه مراسمات، به مجری اجازه اعلام برنامه و دعوت از مسئولین امر را کند، استاندار را به جایگاه دعوت کرد و بقیه هم به دنبال استاندار راهی سن شدند تا حکم های تودیع و معارفه را تقدیم کنند.


*خلاصه یه وضعی بود، جناب معاون که گویا  تازه نگاش به ساعت سالن افتاده بود با عجله احکام دو رئیس سابق و جدید را دست استاندار داد و از وی خواست که مراسم  تودیع و معارفه را برگزار کند، جالب اینجا بود که مجری بیچاره که دید کسی براش تره هم خورد نمی کند احکام رو از دست استاندار قاپید و شروع کرد به خواندن، در حین خواندن حکم، لوح تقدیر استاندار از زارع(رئیس سابق سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد) بود که دید ای بابا کی بهش محل میزاره احکام رو داد و رفت.

 

*و در پایان رئیس جدید، بی تجربگی و خامیش را در این مراسم با استرس بالا نشان داد و با لکنت زبان یه چیزایی را که گویی به دستش داده بودند را خواند و با این جمله رئیس دولت تدبیر و امید سخنانش را تماش کرد که «بگذارید شایستگان در این نظام به مردم خدمت کنند»( والا حرف کاملا درستی است اما....)

 

*برای دیدن تصاویر این مراسم اینجا کلیک کنید






آخرین اخبار آخرین اخبار