Navigation Navigation

محتوا محتوا

رییس کمیته امداد بهاباد خبر داد

آغاز رزمایش شور عاطفه ها در بهاباد


رویداد ملی شورعاطفه ها امسال با شعار «ایران همدل شورعاطفه ها» از امروز تا 11 مهرماه در بهاباد با هدف تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد درگفتگو با یزدامروزاظهارداشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا وبا حضورنداشتن دانش آموزان درمدارس سعی شده است تا کمک های جمع آوری شده به سمت و سوی فضای مجازی وتهیه ملزومات دانش آموزان نظیر کیف و کفش و پوشاک وتهیه نوشت افزارباشد .

حمید دهقان بهابادی با اشاره به رویکرد این نهاد با توجه به شرایط  کنونی، مبنی بر کاهش پایگاه‌های اصلی است، گفت : مردم خیراندیش و نیکوکار بهاباد می توانند کمک های نقدی خود را به صورت غیر حضوری و از طریق شماره کارت 6037997950020447  و همچنین کد دستوری #۰۳۵8  *۸۸۷۷* تلفن همراه و اپلیکیشن های بانکی تلفن همراه پرداخت کنند.

وی بابیان اینکه فرهنگ انفاق باید نهادینه شود و ملت از خودبینی بپرهیزند و با کمک به همنوع، به فکر دستگیری از مستمندان و نیازمندان باشند، افزود: احسان، نیکوکاری، انفاق و زکات از برکات خداوندی است و در اسلام سفارش زیادی به آن شده است.

شور عاطفه های امسال با شعارهای "همدل می شویم در تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان" و "همدل می شویم برای مهربانی در مهر" برگزار می شود.

 دهقان بهابادی گفت : خیران ونیکوکاران بهابادی سال گذشته مبلغی بالغ بر 720 میلیون ریال جمع آوری گردیه که به دانش آموزان نیازمند اهداشد.

انتهای پیام /






آخرین اخبار آخرین اخبار