Navigation Navigation

محتوا محتوا

امام جمعه یزد:

اقتصاد مقاومتی نمایش شکوفایی استعدادها و نوآوری ها است


امام جمعه یزد گفت: اقتصاد مقاومتی نمایش شکوفایی استعدادها و نوآوری ها است. باید این همه استعدادی که در کشور وجود دارد به شکوفایی برسد. امام به ما آموخت که «ما می توانیم » و در نتیجه جوان های مومن، متعهد و متخصص کارها را پیش بردند.

به گزارش یزدامروز؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد  در دومین جشنواره صنایع برتر استان یزد گفت: اسلام آنقدر دقیق است که تاکید دارد نباید دو روز یک فرد مساوی باشد و فرد باید لحظه به لحظه پیش رود.

آیت الله محمد رضا ناصری اعلام کرد: خداوند به ما نعمت تفکر داده و از ما انتظار تولد و تعمق دارد. این نعمت را خدا به ما داده، راه را نیز برای ما باز کرده، چرا از این نعمت درست استفاده نکنیم، چرا یک صنعتگر و یک دانشجو برای بهبود وضعیت موجود فکری نمی کنند، این عامل کمبود ما است.

وی تاکید کرد: مسئولین باید استعدادها را مدیریت کنند و افراد نیز باید همت خودشان را بالا ببرند.

ناصری گفت: اقتصاد مقاومتی نمایش شکوفایی استعدادها و نوآوری ها است. باید این همه استعدادی که در کشور وجود دارد به شکوفایی برسد. امام به ما آموخت که «ما می توانیم » و در نتیجه جوان های مومن، متعهد و متخصص کارها را پیش بردند اما هنوز در صنایع عقب هستیم.

امام جمعه یزد بیان داشت: چندین سال است که رهبر انقلاب در مورد اجرای اقتصاد مقاومتی سفارش می کنند اما جدیت، دغدغه و احساس مسئولیتی که باید در بعضی افراد باشد، نیست. علت هم این است که یا خودمان را مشغول به کارهای سطحی دیگری کرده ایم و یا با مسائل سیاسی وقت خود را تلف می کنیم و لذا هنوز باید در مقابل دیگران دست دراز بکنیم.

آیت الله ناصری با تاکید بر رفع نواقص تصریح کرد: باید در کشور یک تحرک، جهش و نوآوری ایجاد شود و روحیه ای پیدا بشود که صنعتگران، دانشجویان و مدیران صنعتی به حرکت درآیند و اقتصاد مقاومتی به صورت کامل تحقق یابد.

انتهای پیام/
 






آخرین اخبار آخرین اخبار