Navigation Navigation

محتوا محتوا

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد:

انقلاب اسلامی؛ الگوی وحدت شیعه و سنی/اقتدار کشور؛مرهون رهبری ولی‌فقیه و وجود وحدت در جامعه است


مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد اقتدار امروز انقلاب اسلامی ایران را مرهون رهبری ولی مطلقه فقیه و انسجام و وحدت بین آحاد جامعه از قبیل شیعه و سنی دانست.

به گزارش یزدامروز؛ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اقتدار امروز انقلاب اسلامی ایران را مرهون رهبری ولی مطلقه فقیه و انسجام و وحدت بین آحاد جامعه از قبیل شیعه و سنی دانست و اظهار داشت: نمونه عینی و واقعی اتحاد و برادری شیعه و سنی در جمهوری اسلامی ایران هویداست و این وحدت و هم‌دلی برای جهان اسلام یک الگو به‌حساب می‌آید.

حجت‌الاسلام علی گندمی بابیان اینکه در نظام اسلامی ایران، وحدت جایگاه بسیار ارزشمندی دارد و ازاین‌رو ایام ولادت نبی مکرم اسلام (ص) به‌عنوان هفته وحدت نام‌گذاری شده خاطرنشان کرد: امنیت، صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون وجود وحدت بین مسئولان، قوای مختلف و مردم است که البته نقش اتحاد بین مردم به‌ویژه شیعه و سنی در موقعیت کنونی انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای است.

حجت‌الاسلام گندمی تصریح کرد: برای نمونه؛ ارتباط عالی و وحدت امروز بین شیعه و سنی درزمینهٔ حفظ و حراست از مرزهای کشور مثال‌زدنی است به‌گونه‌ای که برادران بسیجی اهل تسنن دوشادوش برادران شیعه خود در مناطق مرزی از مرزهای ما حفاظت کرده و اجازه تعرض به دشمنان را نداده و نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه عامل سقوط داعش در سوریه و عراق وحدت بین شیعه و سنی در این کشورها بود اظهار داشت: وقتی بسیج مردمی در عراق و سوریه فارغ از نگاه شیعه و سنی پا در میدان مبارزه گذاشت جمهوری اسلامی نیز با فرماندهی سرباز دلیر و شجاع خود حاج قاسم سلیمانی به کمک آنان شتافت و فداکاری فرزندان ایران اسلامی هم پای برادران سنی و شیعه سوری و عراقی داعش را به خاک مذلت نشاند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه یزد اذعان داشت: جمهوری اسلامی که پرچم‌دار تشیع در جهان است در هرکجای عالم کشورهای مسلمان را مورد ظلم و تجاوز ببیند و آن کشور از او درخواست کمک کند فارغ از اینکه اکثریت آن کشور اهل تسنن یا تشیع باشد برای حفظ و حراست از موجودیت آن قد علم کرده و پا در میدان مبارزه خواهد گذاشت.

گندمی در پایان همه احزاب، گروه‌های سیاسی و جریانات سیاسی را به حفظ وحدت و انسجام دعوت کرد و اظهار داشت: احزاب و گروه‌های سیاسی به‌گونه‌ای عمل نکنند که مردم را نسبت به‌نظام دلسرد کرده و تفرقه را در جامعه گسترش دهند بلکه باید با حفظ و تقویت وحدت رویه و هم‌بستگی زمینه‌های دلگرمی مردم را فراهم سازند.

انتهای پیام/ح
 






آخرین اخبار آخرین اخبار