Navigation Navigation

محتوا محتوا

دبیر ستاد برگزاری مراسم استقبال از جان‌باختگان یزدی منا:

آیت الله ناصری بر پیکر جانباخته یزدی اقامه نماز می‌کند+زمان تشییع/استقبال از پیکر قربانی منا، امشب در فرودگاه یزد


دبیر ستاد برگزاری مراسم استقبال، تدفین و ترحیم جان باختگان فاجعه منا ضمن عرض تسلیت گفت: پس از تشریفات قانونی پیکر«محمدرضا کارگر» از زائران یزدی امشب به استان وارد می‌شود و مورد استقبال مسئولان استان قرار می‌گیرد.

به گزارش یزدامـــــروز، سعید زارع دبیر ستاد برگزاری مراسم استقبال، تدفین و ترحیم جان باختگان فاجعه منا در مصاحبه با خبرنگار یزد آوا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت جان باختن تعداد کثیری از زائران ایرانی در فاجعه منا بالاخص 3 جان باخته یزدی گفت: صبح امروز 104 پیکر زائر ایرانی جان باخته به میهن اسلامی منتقل شدند که پس از تشریفات قانونی پیکر«محمدرضا کارگر» از زائران یزدی امشب به استان وارد خواهد شد.

وی ادامه داد: به محض ورود پیکر مطهر این زائر یزدی مراسم استقبالی با حضور مسئولان یزد برگزار خواهد شد.

زارع با بیان اینکه این زائر بیت الله الحرام از خادمان و سینه زنان امام حسین(ع) بوده است، اعلام کرد: ساعت 6 صبح فردا  مراسمی از سوی هیئت بیت العباس در این محل به یاد این مرحوم برگزار می‌شود.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد از اقامه نماز بر پیکر مطهر این زائر یزدی توسط آیت الله ناصری در مسجد روضه محمدیه در ساعت 8 صبح فردا خبر داد و گفت: بعد از اقامه نماز پیکر شهید «کارگر» بر روی دستان مردم عزادار و داغدار یزدی به سمت گلزار شهدای خلدبرین تشییع خواهد شد.

زارع با بیان اینکه فردا شب مراسم ترحیمی به همین مناسبت از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استانداری و شواری هماهنگی تبلیغات در مسجد روضه محمدیه برپا می‌شود از مردم دارالعباده یزد خواست تا با حفظ وحدت و آرامش ضمن هممدردی با خانواده این مرحوم در مراسم‌هایی که به یاد وی برگزار می‌شود حضور باشکوه داشته باشند و با فریادهای خود جنایات آل سعود را محکوم کنند.

 






آخرین اخبار آخرین اخبار