Navigation Navigation

محتوا محتوا

در اختتامیه طرح ضیافت اساتید دانشگاه یزد مطرح شد

بی تدبیری آل سعود امت اسلام را عزادار کرد/در قبال جوانان و طرز فکر آنان مسئولیم


نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه یزد اظهار داشت: متاسفانه عید قربان با بی تدبیری دولت سعودی برای امت اسلام به عزا تبدیل شد.

به گزارش یزدامـــــروزبه نقل از عصر فرهنگ روز گذشته مراسم اختتامیه طرح ضیافت اساتید دانشگاه یزد در سالن شهید صدوقی دانشکده فنی این دانشگاه برگزار شد.

آیت الله محمد رضا ناصری  در این مراسم گفت: ما در قبال همه جوانان  و طرز فکر آنان مسئولیم،  ولی متاسفانه تفکر وتعقل در جامعه ما کم است .

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: بعضی از سیاسیون ما وهمچنین بعضی از جوانان ما پای صحبت های بی بی سی مینشینند و بعضی اوقات حرفهای  BBC را بیشتر از حرف بزرگان قبول دارند و این به خاطر این است که قدرت تفکر و تعقل را در دوران مدرسه و دانشگاه به او ندادیم.

همچنین در ابتدای این جلسه حجت الاسلام محمد حسین متوسل ضمن تبریک عید قربان گفت: متاسفانه عید قربان با بی تدبیری دولت سعودی برای امت اسلام به عزا تبدیل شد.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه یزد با اشاره به آیه « کُتِبَ عَلَيْکُمُ الْقِتالُ وَ هُوَ کُرْهٌ لَکُمْ» خاطر نشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران سختی هایی متحمل شد اما مقاومت جانانه ملت ایران این انقلاب را برای همیشه بیمه کرد. امید است که وقوع این حادثه امت اسلامی را بیدار کند و باعث شود تا تشکیلات اداره حج از دست سعودی ها گرفته شود.

در پایان مراسم هم به نفرات برتر در مسابقات طرح ضیافت جوایزی اهدا شد.






آخرین اخبار آخرین اخبار