Navigation Navigation

محتوا محتوا

امام‌جمعه یزد:

ایستادگی رهبر انقلاب توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است/مسئولان برای جبران عقب ماندگی ها به میدان بیایند


امام‌جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد گفت: مقام معظم رهبری در این سی سال پس از رحلت امام خمینی (ع)، فکورانه، شجاعانه و عاقلانه در حفظ دین و اسلام ایستادند و ایشان با ایستادگی خود به‌خوبی توانستند که توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش یزدرسا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با تبریک هفته بسیج اکثریت مردم ایران اسلامی را بسیجی دانست و گفت: بسیجیان ویژگی‌های بسیار ارزشمندی دارند که باید در حفظ آن ها تلاش و کوشش داشته باشند.

امام‌جمعه یزد افزود:امروز امنیت کشور مرهون خون شهداست و ای‌کاش برخی از وصیت‌نامه‌های شهدا را در کتاب‌های درسی می‌آوردند تا دانش آموزان و مردم بدانند که چه‌ فداکاری های بزرگی انجام‌شده تا امروز کشور به این سطح از امنیت برسد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد آشنا کردن مردم و جوانان با ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس را از وظایف مسئولین بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن در فضاهای مجازی و فرافکنی‌ها به دنبال دور کردن مردم  از دین است  بنابراین بسیجیان باید رفتارشان در درس، تحقیق، مطالعه، حرکت‌های جهادی و اخلاقی باید جذابیت کامل داشته باشند تا بتوانند مردم را به سمت بسیج جذب کنند.

ناصری یزدی تأکید کرد: : مقام معظم رهبری در این سی سال پس از رحلت امام خمینی (ع)، فکورانه، شجاعانه و عاقلانه در حفظ دین و اسلام ایستادند و ایشان با ایستادگی خود به‌خوبی توانستند که توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب با ایستادگیشان به‌خوبی دشمن را بارها و بارها ناامید کردند افزود: نجات ایران، سوریه، عراق و کشورهای اسلامی از شر دشمنان اسلام و انقلاب با ایستادگی مقام معظم رهبری امکان‌پذیر شد.

امام‌جمعه یزد با بیان اینکه تعجب می‌کنم که چرا برخی در کشور هنوز نگاهشان به خارج از کشور و رادیوهای بیگانه است اظهار داشت: آمریکا و دشمنان اسلام و انقلاب جز ذلت و بدبختی چیزی برای ما نمی خواهند و اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند ما طرفدار ملت ایران هستیم، آیا کشت و کشتار مردم ایران طرفداری از ملت است؟

ناصری یزدی تاکید کرد:آمریکا و همپیمانانش در طول چهل سال گذشته هیچگاه به فکر مردم ایران نبوده و نیستند و فقط می‌خواهند که ما از پیشرفت باز بمانیم و زیر دست آنها باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان خطاب به مسئولان گفت: امروز ایران اسلامی در حال پیشرفت است  بنابراین مسئولین باید به میدان بیایند و باقی مانده عقب ماندگی کشور را جبران کنند تا دیگر به خارج از کشور وابسته نباشیم و به خود اتکا کنیم.

 






آخرین اخبار آخرین اخبار