Navigation Navigation

محتوا محتوا


بازدید سر زده پر حاشیه! + عکس


عضو شورای شهر یزد با اعلام قبلی از هتل های یزد بازدید سرزده انجام داد(!؟) که این امر موجب واکنش رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کشور شد.

به گزارش یزدامروز؛ روز گذشته ونوس عامری عضو شورای شهر یزد در اینستاگرام خبر از قصد خود برای بازدید سرزده از هتل های یزد داد. بحث اعلام قبلی برای بازدید سرزده و همچنین نداشتن قدرت اجرائی یک عضو شورای شهر برای سرکشی از هتل ها دستمایه شوخی کاربران فضای مجازی شد.

اما حاشیه اصلی واکنش "اصغر نبیل" رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی به این اظهارات بود. وی نوشت:

واقعا متاسفم که از بدبختی و بحران برای تبلیغات استفاده میکنیم.
خانم عامری! هتلداران یزد قشری هستند که در همه شادی ها و بحرانها خودجوش به مسئولیت اجتماعی خودشان به خوبی عمل کرده و در بحران اخیر نیز اولین هتلهای کشور بودند که خودجوش برای سلامت شهروندان و کارکنانشان از منفعت مادی گذشتند و از پذیرش مسافر خودداری کرده و همه ظرفیت اتاقهای خود را به روی سایت ها بستند.

بارها این مطلب از طرف خود واحدها و مدیرکل محترم سازمان اعلام گردید. واما علت این موج سواری شما بر شایعه ای که نمیدانم با چه هدفی ساخته شد را نمیدانم ؟؟؟
حالا که شما با ژست عامه پسند واحدها را بازرسی کردید و به قول خودتان صحت صحبتهای رئبس سازمان و رئیس جامعه را تایید کردید وبه به قول من به شعور ما اهانت ، دلم میخواهد از خودتان مایه بگذارید:
سرکار خانم همین صنف در معرض اتهام شما اولین واحدهای اقتصادی بودند که امکانات خود را برای مبارزه در اختیار کادر درمان گذاشتند که اگر خواستید خصوصی خدمتتا ن توضیح خواهم داد وحالا شما که سینه سپر کردید برای سلامتی مردم شهر بهتر است کل اعضای شهر یک ماه حقوق ناقابل خود را تقدیم کنند به کادر درمان و خدمه بیمارستانها که شبانه روز در خدمت سلامت مردم هستند یا به قول من به قهرمانان سلامت کشور.
منتظرم این خبر خوب را هم به صورت لایو پخش کنید انشالله
اصغر نبیل
مدیر عامل شرکت مشیر
مدیر هتل مشیر
رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی

 






آخرین اخبار آخرین اخبار