Navigation Navigation

محتوا محتوا

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد تشریح کرد

برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در یزد


مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در یزد را تشریح کرد.

به گزارش یزدامروز؛ مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا؛ با اشاره به آغاز هفته هنر انقلاب از بیستم فروردین هم‌زمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل‌قلم مرتضی آوینی برنامه‌های ویژه هنری در این هفته  خبر داد و گفت: هفته هنر انقلاب یادآور اهمیت موضوع هنر و نقش مؤثر هنرمندان در پیشبرد اهداف انقلاب به زبان هنر است و در همین راستا بسیج هنرمندان برنامه‌های متنوعی را در این هفته دنبال خواهد کرد.

علی‌محمد پارسائیان بابیان اینکه شعارامسال هفته هنر انقلاب «هنر بسیج، با مردم به‌سوی معنویت» در نظر گرفته‌شده اظهار داشت: این شعار که برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است، نقشه‌ی راه هنر بسیج را به‌خوبی مشخص می‌کند.

پارسائیان تأکید کرد: شایسته است تمام دستگاه‌های فرهنگی هنری در این هفته اقدامات لازم را جهت معرفی جایگاه هنر انقلاب و گرامیداشت ایام این هفته انجام دهند.

وی در ادامه به بیان نام‌گذاری ایام و برنامه‌های این هفته پرداخت و ابراز داشت: در آغازین روز این هفته با عنوان «با کاروان ولایت» هنرمندان استان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد دیدار خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد نقش هنرمندان جهادگر در پیشبرد اهداف هنر انقلاب را بسیار مؤثر دانست و گفت: بر همین اساس در دومین روز این هفته با عنوان «هنر در سنگر عشق» گروه‌های هنری جهادی برنامه‌های محرومیت‌زدایی را در مناطق محروم اجرا خواهند کرد.

پارسائیان تصریح کرد: دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران با عنوان «میعادی دوباره» در روز سوم، حضور و اجرای برنامه در آیین باشکوه نماز جمعه با عنوان «ساعت قرار» در روز چهارم، برگزاری سی‌امین همایش فصلی اوج هنر در روز پنجم، تجلیل از هنرمندان انقلابی و رونمایی از آثار آن‌ها با عنوان «رویش‌های انقلاب» در روز ششم و تبیین نقش هنرمندان در تحقق گام دوم انقلاب با همکاری صداوسیمای استان در آخرین روز ازجمله برنامه‌های این سازمان در هفته هنر انقلاب است.

انتهای پیام/ح

 






آخرین اخبار آخرین اخبار