Navigation Navigation

محتوا محتوا

رییس تامین اجتماعی بهاباد خبر داد

بهره مندی هفت هزار و ۵۶۰ بهابادی از خدمات تامین اجتماعی


رییس تامین اجتماعی شعبه بهاباد گفت: هم اکنون هفت هزار و ۵۶۰ نفر در قالب بیمه های اجباری، اختیاری، مشاغل آزاد، رانندگان، کارگران ساختمانی و قالیبافان از خدمات این نهاد استفاده می کنند.

به گزارش یزدامروز، رییس تامین اجتماعی شعبه بهاباد گفت: هم اکنون هفت هزار و ۵۶۰ نفر در قالب بیمه های اجباری، اختیاری، مشاغل آزاد، رانندگان، کارگران ساختمانی و قالیبافان از خدمات این نهاد استفاده می کنند.

محمود ناظم افزود: از مجموع بیمه شدگان هزار و ۹۷۰ نفر بیمه شده اجباری هستند.

وی با بیان اینکه دیگر نیازی به مراجعه بیمه شدگان برای تمدید اعتبار دفترچه نیست، به حذف دفترچه های درمانی که از مهرماه شروع می شود اشاره کرد و افزود: این اقدام با شیوع ویروس کرونا برای عدم مراجعه به شعبه تسریع پیدا کرد.

وی تعداد مستمری بگیران را حدود ۹۰۰ نفر اعلام کرد که تعهدات به آنها به موقع  پرداخت می شود.

ناظم با اشاره به اینکه ارائه خدمات ، خصوصا توسعه خدمات غیرحضوری در راستای دولت الکترونیک باعث سهولت در ارائه خدمات بهتر به مردم می شود، افزود : تامین اجتماعی نهادی مردمی است که کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران این مجموعه را تشکیل می دهند زیرا  بیمه نخستین رکن رفاه اجتماعی است.

وی پرداخت چهارمیلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بابت بیمه بیکاری ۲۴ نفر، ۱۶۵ میلیارد ریال مستمری بازنشستگی به ۶۶۶ پرونده ، ۵۳ میلیارد ریال حق مستمری به بازماندگان ۱۹۸  پرونده و ۱۲ میلیارد ریال مستمری از کارافتادگی به ۲۵ پرونده را از دیگر فعالیت های یک سال گذشته این نهاد برشمرد.

انتهای پیام /






آخرین اخبار آخرین اخبار