Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس هیئت فوتبال استان یزد:

تاکنون هیچ حکمی مبنی بر محکومیت متهمان اردوی گرجستان به هیئت فوتبال ارسال نشده است


رئیس هیئت فوتبال استان یزد در خصوص صدور روی دادگاه در رابطه با محکومیت متهمان اردوی اردوی گرجستان گفت: تا این لحظه هیچ حکمی از سوی دادگستری به هیئت ارسال نشده و بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ‌داده باشد.

به گزارش یزدامروز؛ سال گذشته یک مدرسه فوتبال در یزد اقدام به برگزاری اردو در کشور گرجستان می‌کند و مبلغی را هم از ورزشکاران به‌عنوان هزینه دریافت کرده و نوجوانان را به کشور گرجستان می‌برد که متأسفانه در جریان این سفر دو ورزشکار نوجوان یزدی در رودخانه غرق می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در واکنش به این اتفاق اظهار می‌کند که این سفر در قالب نام مدرسه فوتبال انجام‌شده و هیچ ارتباطی با حوزه ورزش استان ندارد.

وی از این‌که از عنوان مدرسه فوتبال سوءاستفاده شده باشد را تخلف عنوان می‌کند و در این رابطه از تعلیق مدرسه فوتبال مذکور تا رسیدگی کامل دادگستری به این پرونده خبر می‌دهد.

شریعتی ادامه می‌دهد: این اردو در چارچوب اعزام‌های ورزشی اتفاق نیفتاده و هیچ برنامه ورزشی نیز در این سفر روی نداده است.

سید محمود انصاری رئیس کمیته جوانان استان یزد نیز در رابطه با اين حادثه، اظهار مي‌كند: این مدرسه فوتبال دارای مجوز بوده ولي برگزاري اين اردو در كشور گرجستان بدون هماهنگي با مقامات ورزشي استان و بدون مجوز انجام‌شده است .

حال پس از گذشت یک سال از ماجرا مجدداً در روزهای گذشته این موضوع در فضای مجازی داغ شد و اخبار ضدونقیضی در خصوص صدور رأی محکومیت مسئولان این مدرسه فوتبال منتشر شد.

بر همین اساس برای اطلاع از صحت‌وسقم ماجرا به سراغ عبدالرضا دستا رفتیم که در این زمینه به خبرنگار یزدامروز گفت: در خصوص صدور روی دادگاه در رابطه با محکومیت متهمان پرونده اردوی گرجستان اخباری در فضای مجازی منتشرشده که از صحت آن اطلاعی ندارم اما مسلم است اینکه اگر حکمی علیه متهمان صادرشده بود قطعاً هیئت فوتبال در جریان امر قرار می‌گرفت.

رئیس هیئت فوتبال استان یزد افزود: تا این لحظه هیچ حکمی از سوی دادگستری به هیئت ارسال نشده و بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ‌داده باشد.

وی در خصوص آخرین وضعیت فعالیت این مدرسه فوتبال گفت: از سال گذشته مجوز این مدرسه فوتبال باطل‌شده و مسئولان آن تا سه سال از هرگونه فعالیت ورزشی محروم شده‌اند

دستا در واکنش به برخی شایعات مبنی بر اعطای مجوز بانام جدید به متهمان پرونده اردوی گرجستان ابراز داشت: هیچ مجوزی با عناوین دیگر برای متهمان صادر نشده واصلا آنان درخواستی برای دریافت مجوز جدید نداشته‌اند.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار