Navigation Navigation

محتوا محتوا

در نشست کمیته اطلاع رسانی 9 دی در یزد مطرح شد

تحریم‌های سخت اقتصادی؛نتیجه اقدامات فتنه گران در سال 88/ضرورت پاسخ به شبهات در فضاهای حقیقی و مجازی


دبیر ستاد بزرگداشت 9 دی در یزد تحریم‌های سخت اقتصادی را حاصل اقدامات فتنه گران در سال 88 عنوان کرد و افزود: یکی از بخش‌هایی که در بحث فتنه مغفول مانده بحث مشکلات اقتصادی ناشی از فتنه است چراکه دشمنان نظام که در حال تسلیم شدن بودند با این اقدامات مجدداً امیدوار شده و روزبه‌روز فشارهای اقتصادی بیشتری بر پیکره کشور و ملت وارد آوردند.

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ نشست کمیته اطلاع‌رسانی یوم‌الله 9 دی پیش ازظهرامروز با حضور جمعی از مسئولان و اعضای رسانه درسالن همایش صداوسیمای مرکز یزدبرگزارشد.

در این نشست اعضا ضمن بیان اقدامات خود در خصوص بزرگداشت باشکوه یوم‌الله 9 دی در استان به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در سخنانی با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در خصوص پاسخ گوئی مسئولان به شبهات گفت: رهبر معظم انقلاب روز گذشته از همه مسئولان و دلسوزان نظام مطالبه کردند تا نسبت به پاسخ گوئی به شبهات بی‌تفاوت نبوده و مردم را نسبت به این شبهات آگاه سازند.

سعید زارع محور برنامه‌های بزرگداشت 9 دی را بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم دانست و اظهار داشت: اگر عنایت خداوند، برکت خون مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مدیریت رهبر معظم انقلاب و حضور آگاهانه مردم در حماسه 9 دی نبود در فتنه 88 که پیچیده‌ترین حرکت علیه نظام اسلامی در طول تاریخ انقلاب بوده و تمامی گروه‌های معاند از مارکسیسم‌ها تا سلطنت‌طلب‌ها برای ریشه‌کن کردن این انقلاب متحد شده بودند طومار انقلاب درهم‌پیچیده شده بود.

وی تحریم‌های سخت اقتصادی را حاصل اقدامات فتنه گران در سال 88 عنوان کرد و افزود: یکی از بخش‌هایی که در بحث فتنه مغفول مانده بحث مشکلات اقتصادی ناشی از فتنه است چراکه دشمنان نظام که از فشارها، تهدیدات، فعالیت‌های تروریستی و هزاران دسیسه دیگر علیه ملت ایران ناامید شده بودند و در حال تسلیم شدن در مقابل اراده ملت بودند با این اقدامات مجدداً امیدوار شده و روزبه‌روز فشارهای اقتصادی بیشتری بر پیکره کشور و ملت وارد آوردند.

حجت‌الاسلام کشفی قائم‌مقام صداوسیمای مرکز یزد نیز در این نشست بر ضرورت اطلاع‌ رسانی درست و اصولی تأکید کرد و گفت: برخی اوقات تبلیغ نکردن بهتر از تبلیغ کردن نادرست است فلذا امروز هر کس دل درگرو نظام و مردم دارد باید نسبت به شبهات مطرح‌شده در فضاهای حقیقی و مجازی حساس بوده و درصدد دست‌یابی به پاسخ‌هایی صحیح و مبتنی بر منطق باشد و پس از کسب این پاسخ‌ها آن‌ها را در اختیار عموم مردم قرار دهد.

گفتنی است برپایی نمایشگاه عکس سفر مقام معظم رهبری به یزد،‌اکران و نقد فیلم قلاده طلا، برگزاری محفل شب‌شعر با موضع 9 دی‌، تهیه و عرضه پکیج آثار تولیدشده در حوزه هنری یزد و رونمایی از رمان «برنامه‌نویس» نویسنده یزدی و برگزاری بیش از یک هزار نشست بصیرتی در استان از برنامه‌های تدارک دیده‌شده ستاد 9 دی در استان یزد است.

شایان‌ذکر است مراسم گرامی داشت یوم‌الله 9 دی صبح روز شنبه از ساعت 8 صبح در تمامی شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای استان برگزارشده و در شهرستان یزد نیز این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام «محمدحسن زمانی» معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور در مسجد حظیره یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار