Navigation Navigation

محتوا محتوا


تکریم مناسبت های دینی رسالتی خطیر برعهده مردم/ولایتمداری و تمسک به ائمه اطهار سعادت دنیا و آخرت را رقم می زند


مسئول دفتر شورای نگهبان استان یزد گفت: راه عزت و سعادت در دنیا و آخرت در گرو ولایتمداری و تمسک به دین و ائمه اطهار (ع) است.

به گزارش یزدامروز،حجت الاسلام سید ناصر محمدی  در جشن سالروز میلاد حضرت علی (ع) که با حضور اقشار مختلف مردم در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد به فضائل و مناقب آن امام همام اشاره کرد.

وی افزود: مومن واقعی همواره با شناخت کامل در مسیر اهداف امامان معصوم (ع) گام بر می دارد.

وی ادامه داد: تمام زندگی و شخصیت والای حضرت علی (ع) برای امت اسلام و شیعیان مرتضی علی (ع) توام با درس آموزی است و باید مردم و بخصوص جوانان از 13 رجب و میلاد مولای متقیان (ع) برای بهره گیری معنوی استفاده کنند.

مسئول دفتر شورای نگهبان استان یزد اظهار داشت: حضرت علی (ع) الگوی بی بدیل ایثار ، فداکاری ، ایمان و تمام معارف و ارزش های الهی و انسانی است و باید ابعاد شخصیت ایشان برای نسل جوان تبیین شود.

محمدی گفت: مومن واقعی با درک شرایط و با کسب معارف الهی همواره دارای بینش و بصیرت است و با قدرت و عظمت در برابر دشمنان انقلاب اسلامی تمام قد ایستادگی می کند و وظایف خود را به خوبی می شناسد.

وی افزود: برگزاری جشن های بزرگداشت میلاد ائمه اطهار (ع) و بخصوص حضرت علی (ع) بسیار مهم و اثربخش است و باید مردم همواره در تکریم مناسبت های دینی پیشگان باشند که رسالت خطیری است.

در این مراسم که با حضور آیت الله ناصری ، روحانیان و مدیران و مردم برگزار شد سخنرانان در فضلیت 13 رجب المرجب و میلاد حضرت علی (ع) و ایام البیض سخنرانی کردند.

همچنین مداحان اهلبیت عصمت و طهارت (ع) نیز به ذکر مناقب مولای متقیان و امیر مومنان حضرت علی (ع) پرداختند.

منبع: ايرنا






آخرین اخبار آخرین اخبار