Navigation Navigation

محتوا محتوا

مسئول كميته تبليغات واطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان يزد:

ستادهاي انتخاباتي نامزدهاي شوراهاي اسلامي شهر به فرمانداري معرفی شوند


مسئول كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان يزد گفت: به استناد قانون، نامزدهاي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا بايد راه‌اندازي ستادهاي انتخاباتي خود را به فرمانداري و بخشداري هاي اعلام كنند.

به گزارش یزدامروز؛ محمدسجاد کلمبو در گفت‌وگو با فارس؛ با اعلام اینکه فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از 21 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: تا 24 ساعت قبل از اخذ رأی داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات اقدام کنند.

مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد خواستار رعایت دقیق قانون و مقررات از سوی نامزدها و هواداران آنها در ایام تبلیغات شد و بیان کرد: به استناد ماده 65 همزمان با آغاز کار ستاد تبلیغات انتخاباتی نامزدها، نشانی و محل ستاد و نام مسؤول آن باید به طور کتبی و با امضای نامزد انتخاباتی مربوط به آگاهی فرمانداری و هیأت اجرایی حوزه انتخابیه برسد.

وی خاطرنشان کرد: ستاد تبلیغات انتخابات، مرکزی است که فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنها مندرج در مواد فصل پنجم آیین‌نامه اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر در آن ساماندهی و انجام می‌پذیرد و هر داوطلب تنها می‌تواند در هر منطقه شهرداری یک ستاد تبلیغاتی دایر کند.

کلمبو اضافه کرد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده، شهرداری‌های شهرستان با استفاده از امکانات محلی، محل‌های مناسبی را برای الصاق یا ارائه آثار تبلیغاتی نامزدها تعیین کرده‌اند.

مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد بیان کرد: تاکنون قوانین مربوط به تبلیغات به نامزدها ارائه شده و به منظور دسترسی همه افراد به این قوانین بر روی سایت فرمانداری یزد به نشانی www.yazd.gov.ir بارگذاری شده است.






آخرین اخبار آخرین اخبار