Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

سخنان ترامپ به ضرر دولتش تمام شد/شعارهای حقوق بشر آمریکا درباره فلسطینیان کاربردی ندارد


حجت‌الاسلامی حسینی کوهستانی با اشاره به ظلم‌های چندین دهه آمریکائی‌ها به ملت مظلوم فلسطین خاطرنشان کرد: سخنان ترامپ نشان داد که شعارهایی نظیر حقوق بشر، آزادی، اراده ملت‌ها و انتخاب سرنوشت کشورها به دست مردم درباره فلسطینیان کاربردی ندارد.

به گزارش یزدامروز؛ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا را به ضرر آمریکا و مستکبرین جهان دانست و اظهار داشت: تردیدی نیست که سخنان غیرمنصفانه، غیراخلاقی و غیرانسانی اخیر ترامپ در خصوص مسئله فلسطین به ضرر دولت وی و ایادی استکبار تمام شد چراکه این سخنان بیداری برخی کشورهای اسلامی آزاده را رقم زد.

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی کوهستانی در مصاحبه با یزدامروز؛ تصمیم جدید ترامپ در خصوص انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف را از دو جهت حائز اهمیت برشمرد و گفت: اظهارات سخیف ترامپ ازیک‌طرف عمق کینه و دشمنی آمریکا با اسلام و مسلمانان را نشان داد و از طرفی دیگر عامل وحدت و انسجام کشورهای آزاده اسلامی و حتی غیر اسلامی با مردم مظلوم فلسطین شد.

وی اضافه کرد: مسئله فلسطین یک مسئله بین‌المللی و جهانی است که حتی مرزهای دینی و اعتقادی را نیز درنوردیده به‌گونه‌ای که برخی کشورهای اروپایی و غیرمسلمان جهان نیز بر غاصب بودن رژیم منحوس صهیونیستی اذعان دارند.

حجت‌الاسلامی حسینی کوهستانی با اشاره به ظلم‌های چندین دهه آمریکائی‌ها به ملت مظلوم فلسطین خاطرنشان کرد: سخنان ترامپ در حقیقت بار دیگر چهره خبیث و واقعی آمریکا را برای جهانیان هویدا کرد و نشان داد که شعارهایی نظیر حقوق بشر، آزادی، اراده ملت‌ها و انتخاب سرنوشت کشورها به دست مردم، تنها لقلقه زبانی است و این سخنان درباره فلسطینیان و جایی که منافع آمریکا درخطر باشد کاربردی ندارد.

وی در پایان تصریح کرد: آمریکا بداند با این سخنان خود و اهانت به قدس شریف تنها در آتشی که خود به پا کرده خواهد سوخت و با شکل‌گیری انتفاضه جدید به تعبیر رهبر عالی‌قدر انقلاب به فضل خدا فلسطین آزاد خواهد شد.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار