Navigation Navigation

محتوا محتوا

امام جمعه بهاباد:

ضرورت توجه به نظام اداری در برنامه‌های تحولی


ابراهمی بشکانی گفت: امروز در برنامه‌های تحولی باید نظام اداری مورد توجه قرار گیرد و به نظامی بر فراز انقلاب اسلامی تبدیل شود که در آن رشوه، فساد، کجی‌ها، پارتی‌بازی‌ها و... جایی نداشته باشد.

به گزارش یزدامروز، حجت السلام علی ا کبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بهاباد ضمن سفارش نماز گزاران جمعه به رعایت تقوای الهی وترک محرما ت و گناهان با گرامی داشت هفته جهاد کشاورزی وبا بیان اینکه هفته جهاد کشاورزی بهترین فرصت برای انعکاس خدمات ارائه شده دربخش کشاورزی و ارتباط با مردم می باشد افزود : خدمات صادقانه جهاد کشاورزی هیچ گاه از ذهن ملت ایران فراموش نخواهد شد .

امام جمعه شهرستان بهاباد با بیان اینکه جهاد سازندگي از شجره هاي طيبه اي است كه امام راحل آن را در كنار ساير نهادهاي انقلابي براي توسعه كشور ايجاد كردند افزود : اقدام براي توسعه، دفاع از كشور و حركت در مسير توليد، از اقدامات موثر اين نهاد مقدس است كه در ابتداي شروع به كار با حضور در روستاها و انجام اقداماتي از جمله راه سازي در راستاي توسعه كشور انجام شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه با شروع جنگ تحميلي، جهادگران جهاد سازندگي با حضور در جبهه هاي حق عليه باطل در راستاي دفاع از تماميت ارضي كشور و تامين جان پناه هاي رزمندگان اسلام، نقش خود را ايفا كردند اظهارکرد : اين نهاد با ادغام ادارات كشاورزي و جهاد سازندگي در زمنيه ارتقاي توليد كشور حركت مي كند.

وی به سخنان رئیس قوه قضائیه درجمع قضات استان فارس مبنی بر اینکه تنها یک درصد در مجموعه قضائی کشور تخلف وجود دارد و در تلاش برای نابودی این مشکلات هستیم افزود : امروز در برنامه‌های تحولی باید نظام اداری مورد توجه قرار گیرد و به نظامی بر فراز انقلاب اسلامی تبدیل شود که در آن رشوه، فساد، کجی‌ها، پارتی‌بازی‌ها و... جایی نداشته باشد.

امام جمعه بهاباد ضمن قدردانی اززحمات رئیس قوه قضائیه افزود : یک درصدی که در قوه قضائیه فاسد هستند وتخلف میکنند چه کسانی هستند ؟آیا کسانی هستند که کارچاق کن هستند ورشوه بگیرند.

وی با بیان اینکه اینگونه مسائل بحث تخریب نیست وبحث هشداراست افزود: آخر چه کسانی درقوه قضائیه پیام 8 ماده ای مقام معظم رهبری را جدی نگرفتند وحتی یک مقاله برایش ننوشتند .

امام جمعه بهاباد با هشداربه کسانی که با دست‌اندازی به بیت‌المال و اموال عمومی دست به رشوه و مال‌اندوزی می‌زنند و برای مال دنیا حیثیت خود، جامعه، نظام و مکتب را زیر سوال می برند افزود : اینها نفوذی هائی هستند که شیطان آنهارارهبری میکند وخود فامیلهای انها از این افراد بی زارند .

ابراهیمی بشکانی درادامه به مسئله جنایتهای آمریکا توسط پلیس این کشوراشاره کرد و افزود : آمریکا مایه خباثت است واین خبیثی آمریکاست که این قدر درسراسر دنیا نکبت دارد ان شاالله این نکبت روزی ازبین خواهد رفت .

امام جمعه بهاباد بابیان اینکه با کشته شدن این سیاه پوست آمریکایی مردم آمریکا علیه دولتمردان و سردمداران فاسد خود قیام کردند و این قیام نشان می‌دهد سیاست‌های دولت آمریکا حتی در بین مردم آمریکا هم طرفدار ندارد خاطر نشان کرد : ملت‌های آزاده دنیا باید در مقابل این جنایت‌ها و وحشی گری‌های استکبار جهانی بایستند.

امام جمعه بهاباد با تاکید برکسانیکه دم از فرهنگ غرب می زنند افزود: تمام کسانی که دم از فرهنگ غرب می زنند باید سربه زیر باشند زیرا اینها فرهنگشان فرهنگ خباثت است .

ابراهیمی بشکا نی با بیان اینکه بیش از ۴۰ سال است که آمریکا و اذ نا بش برعلیه ایران توطئه و خدعه دارند و ایران به مدد الهی در مقابل آنان با تمام قوا ایستاده است افزود : آمریکا دشمن است ودشمنی آمریکا تمامی ندارد .

انتهای پیام /






آخرین اخبار آخرین اخبار