Navigation Navigation

محتوا محتوا

امام جمعه بهاباد:

نمایندگان مجلس اقتصاد و فرهنگ را در اولویت برنامه های خود قرار دهند


امام جمعه بهاباد با تاکید بر فعالیت مجلس یازدهم در تراز انقلاب اسلامی گفت: نمایندگان مجلس باید اقتصاد وفرهنگ را در اولویت کاری خودشان قرار دهند.

به گزارش یزدامروز، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های نماز جمعه بهاباد با بیان اینکه باید مجلسی انقلابی و قوی داشته باشیم اظهارداشت :امیدواریم این مجلس یک مجلس قوی شود که قدرت و تجربه خودش را در اختیار نسل آینده جوان کشور قراردهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان این که مجلس یازدهم باید مجلسی در تراز انقلاب اسلامی باشد، افزود: چنین مجلسی باید تمام قد در برابر دشمنان نظام بیاستد.

امام جمعه بهاباد با اشاره به این که امام خمینی (ره) مجلس را در رأس همه امور دانستند، افزود: این تعبیر مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی باید همچون چراغی مبنای حرکت نمایندگان مجلس باشد.

ابراهیمی بشکانی با بیان اینکه  اقتصاد و فرهنگ  یاید در صدر فهرست اولویتهای کشور قرار بگیرد افزود : باید فرهنگ در کشورما قوی  و رشد پیدا کند به خصوص دراین مجلسی که از نمایندگانی انقلابی و با ارزش تشکیل شده باید اقتصاد وفرهنگ رادراولویت کاری خودشان قرار دهند.

وی با بیان اینکه نمایندگان باید از همین روزهای نخست کار دقت کنند مجلسی پاک با قانون های پاک تشکیل دهند، تصریح کرد: نمایندگان آنچه که مقام معظم رهبری در پیامشان فرمودند دنبال کنند، مردم هم همین ها را می خواهند.

ابراهیمی بشکانی پاک دستی و امانت داری و پرهیز از تفکر اشرافی را از جمله دیگر ویژگی‌های نماینده مجلس در تراز انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: نماینده پاک دست، امانت دار و وظیفه شناس به طور حتم مورد توجه و نقطه امید مردم خواهد بود.

امام جمعه بهاباد با تشکر از همه مردم و مسئولان به خصوص مدافعان سلامت  اضافه کرد: از همه مردم و مسئولان که از ابتدای شروع ویروس کرونا، در راستای مبارزه و ضدعفونی کردن معابر شهر و روستا تلاش کردند قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد :ان شاء الله  با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی بتوانیم این ویروس منحوس را به زودی از تمام کشور ریشه کن کنیم  .

ابراهیمی بشکانی به مسئله کمک مومنانه و رزمایش مواسا ت از سوی مقام معظم رهبری در زمان شیوع ویروس کرونا وکمک به اقشار آسیب پذیرهم اشاره کرد و افزود : دستگیری از نیازمندان، همدلی و مواسات و حالت ‌معنوی از دستاوردهای بزرگ ماه مبارک رمضان بود.

خطیب جمعه بهاباد به عملکرد مسئولان شهرستانی در قبال کرونا نیز اشاره کرد و گفت: گروه‌های جهادی، خیران، نهادهای خدماتی و طلاب، گروه‌های درمانی،  شبکه بهداشتی و درمان مسئولان و… در زمینه مقابله با کرونا و رزمایش مواسات و کمک مومنانه خوش درخشیدند.

انتهای پیام /






آخرین اخبار آخرین اخبار