Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل خبر داد

كلاهبرداری 12 میلیاردی با راه اندازی صندوق وام خانگی


فرمانده انتظامی اردبیل از دستگیری زنی كلاهبردار خبر داد و گفت: این كلاهبردار حرفه ای با راه اندازی صندوق وام خانگی اقدام به كلاهبرداری 12 میلیارد ریالی از 80 شهروند كرده بود.

به گزارش یزدامروز، سرهنگ سید داوود موسوی گفت: با مراجعه حضوری تعدادی از شهروندان اردبیلی به كلانتری 17 وحدت و اعلام شكایت مبنی بر كلاهبرداری زنی از آنان به بهانه اعطای وام خانگی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران انتظامی این كلانتری قرار گرفت.
وی افزود: با انجام كارهای تحقیقاتی، ‌بررسی های میدانی و جمع آوری دلایل و مستندات قانونی، ماموران پلیس موفق شدند، هویت زن كلاهبردار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر كنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به این كه زن كلاهبردار در بازجویی های پلیس به ارتكاب 80 فقره كلاهبرداری از مردم اعتراف كرد، گفت: زن کلاهبردار با راه اندازی صندوق وام خانگی و پس از جلب اعتماد عمومی به بهانه اعطای وام، ‌سپرده گذاری مردم به ارزش 12 میلیارد ریال را جمع آوری کرده و در فرصت مناسب متواری شده بود.

سرهنگ موسوی با اشاره به این كه زن كلاهبردار با تشكیل پرونده تحویل مقام قضائی شد، تصریح كرد: توجه به هشدارهای پلیس در پیشگیری از جرایم موثر و باعث ناكامی مجرمان در ارتكاب جرم است.

میزان/






آخرین اخبار آخرین اخبار