Navigation Navigation

محتوا محتوا

امام جمعه ابرکوه متذکر شد

لزوم رعایت تدبیر در کلام ،توسط دولتمردان تدبیر/ سخنان نسنجیده زیرآب همه امید ها را می زند


امام جمعه ابرکوه گفت: ما حسب الامر مطاع مقام معظم رهبری موظفیم از دولت حمایت کنیم ولی مسئولین کلیدی نظام در دولت تدبیر و امید باید نخستین تدبیرشان، تدبیر در کلام باشد. چرا که بعضی سخنان نسنجیده گاهی زیرآب همه امید ها را میزند.

به گزارش یزد امــــروزبه نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه در آستانه ماه ضیافت الله با اشاره به حدیثی از رسول خدا (ص)  اظهار داشت: ماه مغفرت الهی به شما روی کرده ماهی که در آن به میهمانی خدا دعوت شده اید و به برکت این ماه در های بهشت به روی شما باز است.


حجت الاسلام حسینی افزود: صله رحم، صدقه به فقرا، ترک مطلق معصیت و گناه، عبادت و اطاعت و بندگی خدا، افطاری دادن به روزه داران، قرائت و بلکه ختم قرآن از وظایف ما در ماه مبارک رمضان است.


امام جمعه ابرکوه با اشاره به یکشنبه 24 خرداد دومین سالگشت انتخابات سال 92 و تشکیل دولت اعتدال عنوان کرد: انجام انتخابات تغییر دولت و روی کار آمدن تازه نفس ها موجب امید های تازه در دل مردم می شود.


حسینی تصریح کرد: هر چند بداخلاقی باختگان انتخابات سال 88  و بروز فتنه توسط تشنگان قدرت، شیرینی حضور هشتاد و پنج درصدی ملت در پای صندوق های رأی را به کام دلسوزان انقلاب تلخ کرد، اما انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و ابداع روش جدید مناظرات تلویزیونی، جبران آن رنج ها را کرد.


وی بیان کرد: ما حسب الامر مطاع مقام معظم رهبری موظفیم از دولت حمایت کنیم مخصوصاً که امسال را سال دولت ، ملت، همدلی و همزبانی نامیده اند چون دولت سکان دار نظام اجرائی کشور است اما دولتمردان نیز موظف به رعایت آداب و شئوناتی هستند.


حسینی تاکید کرد: مسئولین کلیدی نظام در دولت تدبیر و امید باید نخستین تدبیرشان، تدبیر در کلام باشد؛ چرا که بعضی سخنان نسنجیده گاهی ذیرآب همه امید ها را میزند. دولتمردان ما باید انتقاد های آگاهانه، دلسوزانه و منصفانه را سرمایه ای بزرگ برای کار آمدتر کردن خود بدانند.


خطیب جمعه شهرستان اذعان داشت: امید داشتن به دشمن و معطوف کردن حل مشکلات به حمایت غرب و آمریکا درست نقطه تقابل با مبانی انقلاب و مواضع رهبری انقلاب است . دولت به ویژه رئیس جمهور باید حامی مواضع توانمندان داخلی و اعمال اقتصاد مقاومتی و خود باوری ملی باشد.



وی خاطر نشان کرد: دولت و کابینه دولت باید از تله های جناحی و دسیسه های سیاسی عبور کند و روزنه امید را به روی دگراندیشانی که کارنامه ای سیاه در ریختن آب به آسیاب دشمن دارند باز نکنند.


امام جمعه ابرکوه متذکر شد: دولت از ملت وقتی نمره ارزنده ای می گیرد که مبنا را رضایتمندی مراجع، علماء، حوزه ها ی علمیه، صالحان دانشگاه، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان بداند؛ نه سیاست بازان رنگ باخته!!!


حسینی در پایان 26 خرداد سالروز شهادت رادمردان بزرگ شهیدان بخارائی، امانی، صفارهرندی و نیک نژاد که در دل ظلمت حکومت ستم شاهی درخشیدند و نور امید را در دلهای بی فروغ تاباندند و در اول بهمن سال 43 نخست وزیر بهائی و آمریکا ئی شاه حسن علی منصور را، با اعدام انقلابی به دیار عدم فرستادند، گرامی داشت.






آخرین اخبار آخرین اخبار