Navigation Navigation

محتوا محتوا

در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

مردم یزد دارالعباده باز هم حماسه آفریدند؛ وحدت، ایستادگی، صلابت


اهالی دارالعباده امسال نیز گرد نومیدی بر چهره شياطین خارجي و اذناب داخلي‌شان پاشیدند و بار دیگر به آن‌ها نشان دادند فراتر از همه دغدغه‌ها، دغدغه شرافت و دیانت دارند و اجازه نخواهند داد مشکلات اقتصادي و رویکردهای برخي مسئولان، در پيوند آنان با اصل نظام اسلامي و شخص رهبر فرزانه خللي وارد سازد.

یزدامروز؛  مردمان دیار دارالعباده امسال هم همپای دیگر هموطنان ایران اسلامی حماسه آفریدند. سی و هفت سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشته است و دشمنان برای نومیدکردن مردم ایران از نهضت اسلامی‌شان از هیچ کیدی فروگذار نکرده‌اند. از تهاجم نظامی گرفته تا هجمه‌های فرهنگی و از جنگ اقتصادی گرفته تا بهره‌گیری از بوق‌های شیطانی و به‌کارگیری پیشرفته‌ترین متدهای تغییر افکار؛ اما تیرهای مسموم آنان همواره به سنگ خورده است و ملت ایران همچنان گوش به فرمان رهبر فرزانه خود، با صلابت و استوار به پیش می‌تازد.

 

حضور خیره‌کننده قشرهای گوناگون مردم در راهپیمایی باشکوه 22بهمن در سراسر کشور بار دیگر بر این واقعیت مهر تایید زد که ملت ایران به چنان بلوغی در تحلیل دست یافته که بتواند مسائل اصلی را از فرعیات تمییز دهد و علیرغم انتقادهای فراوان به مسئولان ناسازگار با آرمان های نهضت و با وجود همه قصور و تقصیرهای موجود در رفتار و کردار برخی مسئولان ارشد و غیرارشد،  آن گاه که پای دفاع از نظام اسلامی و مانور دل‌سپردن به رهبر فرزانه انقلاب در میان باشد، با تمام وجود به صحنه آید و حضور پرشور به سان سیلی هشداردهنده‌ بر صورت دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی نظام و انقلاب فرو‌آید.

 

ملت ایران از کم‌لطفی‌های برخی مسئولان گلایه و از کاستی‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی شکوه دارد؛  با این همه می‌داند که اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت ولی فقیه فرزانه‌ای چون خامنه‌ای عزیز، بسیار فراتر از دولت‌ها و شخصیت‌هاست و شرکت در مراسم ابراز حمایت و وفاداری به آن را گامی مهم در راستای عمل به تکلیف دین و ملی خود می‌داند.

 

ایرانیان و اهالی دارالعباده امسال نیز گرد نومیدی بر چهره شياطین خارجي و اذناب داخلي‌شان  پاشیدند  و بار دیگر به آن‌ها نشان دادند فراتر از همه دغدغه‌ها، دغدغه شرافت و دیانت دارند و اجازه نخواهند داد مشکلات اقتصادي و رویکردهای برخي مسئولان، در پيوند آنان با اصل نظام اسلامي و شخص رهبر فرزانه خللي وارد سازد.

نویسنده : مرتضی میبدی





آخرین اخبار آخرین اخبار