Navigation Navigation

محتوا محتوا

دبیرستاد دهه فجر استان یزد خبر داد

گویا عده ای در پی تحت الشعاع قرار دادن راهپیمایی فردا هستند/زمان،برنامه ها و مسیر راهپیمایی در یزد


دبیرستاد دهه فجر استان یزد با ابراز گلایه از برخی مسئولان استانی در خصوص عدم هماهنگی جهت اقدامات عمرانی میدان امیرچقماق در آستانه عید انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن گفت: برخی آقایان بدون در نظر گرفتن پتانسیل فرهنگی این میدان و محدودسازی 650 مترمربع از فضای آن، قصد تحت‌الشعاع قرار دادن مراسم فردا رادارند.

دبیرستاد دهه فجر استان یزد در مصاحبه با یزدامروز؛ با تبریک سی هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت عید انقلاب گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی و ضد استکباری است که به واسطه همدلی و اتحاد مردم، رهنمودهای پیامبر گونه معمار کبیر انقلاب و درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب توانسته بر تمامی فتنه ها و توطئه های دشمنان قسم خورده نظام فائق آید

سعید زارع افزود: انقلاب اسلامی که با قدرت الهی و تکیه بر مردم توانست بساط جور و ظلم رژیم شاهنشاهی را جمع کرده و بر سلطه 2500 ساله نظام شاهنشاهی خاتمه دهد در تاریخ بشریت الگویی جدیدی را برای سایر جوامع ارائه داد.

زارع در ادامه جمهوری اسلامی را حکومتی بر پایه قوانین اسلام و ارزش های نبوی دانست و اظهار داشت: 22 بهمن یادآور رشادت ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم با بهره مندی از سلاح ایمان است که با پیروی از رهبری دینی حماسه ای جاویدان آفرید.

دبیرستاد دهه فجر استان با اعلام خبر برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 81 نقطه از استان دارالعباده بیان کرد: مراسم راهپیمایی فردا صبح با حضور آحاد مردم همیشه در صحنه و درراستای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و مقام عظمی ولایت راس ساعت 9 صبح از میدان آزادی با قرائت قرآن و زیارت آل یاسین آغاز و با طی مسیردر خیابان فرخی-میدان شهید بهشتی-خیابان امام و چهارراه شهدا در حسینیه امیرچقماق در کنار قبور مطهر آلاله های گمنام به پایان می رسد.

وی خاطر نشان کرد: البته مراسم جشنی توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از ساعت 7:30 تا 9 صبح درخیابان فرخی روبروی کوچه دادگستری با حضور هنرمندان مطرح استانی برگزار خواهد شد.

سخنگوی شورای هماهنگی استان، اجرای سرود مرگ برآمریکا و یار دبستانی من توسط گروه 1357 نفره دانش آموزان یزدی (هم سرایان فجر)، برگزاری تریبون آزاد، اجرای برنامه فصل نو،برپایی 37 ایسنگاه صلواتی،غرفه کودک،اهدای هدیه به نونهالان، اجرای سرود ای ایران، اجرای سرود توسط بسیج مداحان و هیئات مذهبی، طنبن فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ومرگ برآل سعود در فضای دارالعباده، گلباران مسیر راهپیمایی توسط بالگرد، سخنرانی استاندارودبیر شورای عالی امنیت ملی و قرائت قطعنامه را از برنامه های مراسم راهپیمایی فردا عنوان کرد.

زارع همچنین اضافه کرد: امشب نیز مردم انقلابی استان راس ساعت 21 با حضور بر بالای پشت بام ها فریاد رسای «الله اکبر» را بر سر مستکبران عالم فریاد خواهند کشید.

وی افزود: همچنین مراسم نورافشانی نیز در همین ساعت در میدان امام حسین (ع)  برگزار خواهد شد.

معاون شورای هماهنگی سازمان تبلیغات استان با ابراز گلایه از برخی مسئولان استانی در خصوص عدم هماهنگی جهت اقدامات عمرانی میدان امیرچقماق در آستانه عید انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن گفت:  گویا برخی بدون در نظر گرفتن پتانسیل فرهنگی این میدان با محدودسازی 650 مترمربع از فضای آن، قصد تحت‌الشعاع قرار دادن مراسم فردا رادارند.

وی ابراز امیدواری کرد مسئولان امر برای رفع این مشکل در ساعات باقی‌مانده تلاش کنند.





آخرین اخبار آخرین اخبار