Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس شورای اسلامی روستای اکرمیه یزد:

مشکل کیفیت آب منطقه اکرمیه تا دو ماه دیگر برطرف می شود


استاد غلامی با اشاره به اینکه املاح موجود در آب اکرمیه ضرری برای مردم ندارد،گفت: مشکل کیفیت آب اکرمیه به‌زودی با اضافه شدن یک چاه دیگر حل می‌شود.

محمدرضا استاد غلامی در گفتگو با خبرنگار یزدامروز، به کیفیت آب روستای اکرمیه اشاره کرد و گفت: مردم منطقه اکرمیه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به اینکه این روستا لوله‌کشی آب نداشت برای تأمین آب آشامیدنی با مشکلات بسیاری روبه‌رو بودند.

رئیس شورای اسلامی روستای اکرمیه یزد اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب یک چاه آب در منطقه اکرمیه با تلاش‌هایی که صورت گرفت حفر شد و هم‌اکنون نیز همین منبع برای استفاده مردم است ولی چون با کمبود مواجه می‌شود، آب طرح ولایت هم به این منبع متصل و مردم در زمان افت و یا کمبود از آن بهره می‌برند.

وی به دلایل افت فشار و همچنین کمبود آب منطقه اکرمیه اشاره کرد و افزود: اصلی‌ترین دلایل مشکلات آبی منطقه اکرمیه، ساختمان‌سازی‌ها در این منطقه از ساعت 7 صبح الی 15 است.

استاد غلامی خاطرنشان کرد: در این منطقه دو مخزن 15 هزار مترمکعبی آب موجود است که شب‌ها این منبع‌ها پُر می‌شود ولی صبح‌ها به علت ساخت و سازهای که صورت می‌گیرد با افت فشار مواجه می‌شود.

 

املاح موجود در آب اکرمیه مشکلی برای سلامت مردم ندارد

رئیس شورای اسلامی روستای اکرمیه یزد بابیان اینکه املاح موجود در آب این منطقه مشکلی برای سلامت مردم ندارد، اظهار داشت: طبق بررسی‌ها و آزمایش‌هایی که از آب اکرمیه انجام‌گرفته، آب این منطقه هیچ مشکلی برای استفاده مردم ندارد.

وی از خریداری یک چاه برای تأمین آب منطقه اکرمیه خبر داد و گفت: این چاه توسط شورای اسلامی اکرمیه به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان خریداری‌شده که کارهای اولیه لوله‌کشی در حال انجام است و با وصل به آب اکرمیه سبب بهبود کیفیت و رفع افت فشار این منطقه خواهد شد.

استاد غلامی بابیان اینکه طرح اضافه شدن منبع آبی جدید به اکرمیه تا دو ماه آینده امکان‌پذیر خواهد بود افزود: این طرح از آبان ماه سال قبل آغاز شد ولی با مشکل مالی که به آن مواجه شدیم، مقداری با کندی پیش رفت ولی با بودجه‌ای که تزریق شد ان‌شاءالله تا دو ماه آینده شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار