Navigation Navigation

محتوا محتوا

دبیر ستاد بزرگداشت 9 دی خبر داد

معاون بین الملل حوزه‌های علمیه سخنران ویژه 9 دی در یزد/ رفع شبهات سیاسی به صورت آنلاین


مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی ماه روز شنبه در شهرستان یزد ساعت 8 صبح با سخنرانی حجت الاسلام «محمدحسن زمانی» معاون بین الملل حوزه‌های علمیه کشور در مسجد حظیره یزد برگزار خواهد شد.

دبیرستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی و 12 دی در استان یزد در گفتگو با یزدامروز؛ از فعالیت 13 کمیته تخصصی در این ستاد خبر داد و گفت: تدوین و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی،آموزشی و تبیینی از جمله مهمترین رسالت کمتیه‌های تشکیل شده در این ستاد است.

سعید زارع افزود: مهمترین محور بزرگداشت حماسه نهم دی در کشور آگاهی بخشی و بصیرت افزایی بوده و در این میان جذب مشارکت عمومی به ویژه جوانان و هنرمندان در تکریم این واقعه تاریخی حائز اهمیت است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از مهمترین برنامه‌های شاخص ستاد بزرگداشت 9 دی در یزد را برگزاری نشست‌های رفع شبهات سیاسی دانست و اظهار داشت: در سال جاری برای اولین بار مردم و به ویژه نسل جوان می توانند شبهات سیاسی خود را در شبکه فضای مجازی با شماره «09108484862»مطرح کرده و به صورت زنده پاسخ آن را دریافت کنند.

زارع در ادامه در تشریح برنامه های گرامی داشت 9 و 12 دیماه در یزد اذعان داشت: برپایی نمایشگاه عکس سفر مقام معظم رهبری به یزد،‌اکران و نقد فیلم قلاده طلا، برگزاری محفل شب شعر با موضع 9 دی‌، تهیه و عرضه پکیج آثار تولید شده در حوزه هنری یزد و رونمایی از رمان «برنامه نویس» نویسنده یزدی از برنامه های تدارک دیده شده ستاد 9 دی در استان یزد است.

دبیر ستاد 9 دی در یزد با بیان این مطلب که هدف از بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی، ترویج فرهنگ ولایت‌مداری و بیان عملی اهمیت دفاع همه جانبه از ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان است ابراز داشت: یکی از این مناسبت‌های مهمی که همه‌ساله باید موردتوجه قرار گیرد حماسه یوم‌الله 9 دی بوده چرا که در این روز امواج خروشان ملت سربلند ایران اسلامی طومار فتنه‌گران را درهم پیچید و حضور آگاهانه مردم در مناسبت‌های مختلف نشان از ارادت و علاقه آنان به نظام اسلامی و ولایت دارد.

زارع با اشاره به برگزاری بیش از یک هزار نشست بصیرتی در استان یزد خاطر نشان کرد: مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی ماه روز شنبه در تمام  شهرستان های استان و در شهرستان یزد نیز ساعت 8 صبح با سخنرانی حجت الاسلام «محمدحسن زمانی» معاون بین الملل حوزه‌های علمیه کشور در مسجد حظیره یزد برگزار خواهد شد.

وی در پایان از عموم مردم ولایتمدار استان برای شرکت با شکوه در مراسم بزرگداشت 9 دی  دعوت کرد.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار