Navigation Navigation

محتوا محتوا


نماد و تابلو بسیج اخلاص است/بسیج برای رفع مشکلات مردم فعالیت می‌کند


حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی با اشاره به اینکه بسیج برای رفع مشکلات مردم فعالیت می‌کند، گفت: اخلاص نماد و تابلو بسیج است.

به گزارش یزدامروز، حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی، در نشست شورای قشر بسیج استان یزد با اشاره به اینکه خدمت به مردم از اصلی‌ترین رویکردهای معصومین(ع) بود، اظهار داشت: ارائه خدمت به مردم از ثواب بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به برخی از روایات، گفت: هر فردی در جامعه سه نسبت به ما دارد که اول این است که همه بنده یک خدا هستیم، دوم اینکه به گفته قرآن همه با هم برادر هستیم و در مرحله سوم، از یک هوا استنشاق می‌کنیم.

راشد یزدی اخلاص را تابلو و نماد بسیج دانست و گفت: بسیجیان کسانی هستند که برگزیده شدند که مشکلات مردم را رفع کنند و باید بدانند که هیچ خدمتی همانند رفع مشکلات مردم نیست.

وی گفت: اگر این خدمات نباشد انقلاب کم رنگ می‌شود و برای توسعه و رشد انقلاب باید همین خدمات به مردم و رسیدگی به مشکلات و سختی‌های آنها را توسعه دهیم.

این خطیب توانمند گفت: یکی از مهمترین ویژگی های پیامبر اکرم(ص) هم مردم داری و ارتباط با مردم بوده که خداوند در زمان جنگ احد در قرآن کریم هم به این ویژگی اشاره کرده است.

تسنیم/






آخرین اخبار آخرین اخبار