Navigation Navigation

محتوا محتوا

آیت الله علم الهدی در یزد:

کلید خوردن فتنه نفوذ با استفاده از مسئولین و عوامل زاویه دار با رهبری/ برخی مسئولین فقط دم از رهبری می زنند


امام جمعه مشهد در یزد گفت: امروز آمریکا از همه افرادی که با رهبری زاویه دارند در هر پست و مقامی که باشند به عنوان مزدور جهت فتنه نفوذ استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ صبح امروزمراسم گرامی داشت هشتمین سال سفر بیاد ماندنی مقام معظم رهبری به استان دارالعباده و دارالعلم یزد و همچنین یادبود شهدای هسته ای در پایگاه انقلاب (حظیره) با حضور اجتماع عظیم مردم ولایت مدار وخانواده های معزز شهدای یزد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به شهادت شهدای هسته ای و به ویژه شهید احمدی روشن گفت: این شهید والامقام در یک حرکت استکباری و با برنامه‌ریزی قبلی توسط استکبار جهانی به شهادت رسید و برگزاری یادواره این شهدا به منزله نگاه کردن به تابلو شفاف و روشن راهبردهای حرکتی‌ کشوراست.

آیت‌الله سید احمد علم الهدی افزود: کسی که خونش را برای پیشرفت این نظام در عرصه‌های مختلف فدا کرد، سرمایه عزت و افتخار ماست و بنابراین امروزاحمدی‌روشن‌ها و میرحسینی‌ها افتخار ما هستند.

تلاش برای القای یاس و نا امیدی در موضوع هسته ای

وی به برخی تلاش ها برای القای یاس و نا امیدی در موضوع هسته ای در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز برخی در تلاشند تا به جامعه این گونه القاء کنند که با مذاکره، توافق هسته ای و جمع شدن تاسیسات هسته ای، خون شهدای هسته ای و به ویژه شهید احمدی روشن، به هدر رفته اما باید بدانند دستاورد خون احمدی روشن و شهدای هسته ای بومی سازی فناوری هسته ای بوده و این دستاورد هرگز از بین نخواهد رفت.

اردوکشی سیاسی جریانات سیاسی زاویه دار با رهبری، در دانشگاه ها 

امام جمعه مشهد ادامه داد: جوانان باید بدانند که دشمن، دشمن جان، گوشت و پوست آنها نبوده، بلکه دشمن مغز، علم و توسعه فن‌آوری است، چراکه این مغزها و علوم وقتی توسعه پیدا کند و خودکفایی کشور را به سطح عالی برساند، زمان زوال و خاکستر شدن دشمن فرامی رسد و به همین علت امروز، جریانات سیاسی زاویه دار با رهبری فضای دانشگاه ها را به کانون اردوکشی سیاسی و ابزار دستیابی به قدرت خود قرار داده اند.

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش درس عدم اعتماد به آمریکا را مهمترین درس شهدای هسته ای عنوان کرد و اظهار داشت: از روزی که مذاکرات شروع شد و برجام به تصویب رسید، عداوت آمریکایی‌ها در گفتار، رفتار و کردار آنها در طول تاریخ انقلاب بی‌سابقه بوده و  پس از برجام نیز دشمنی ها و تحقیرهای دولت و کنگره آمریکا نسبت به ملت ایران و کشور جمهوری اسلامی، در 37 سال گذشته انقلاب بی نظیر بوده است.

 لبخندی مسئولین کشوربه آمریکامساوی باتحقیرورفتارغیرانسانی علیه جمهوری اسلامی

 آیت‌الله علم الهدی اقدام کنگره و دولت آمریکا در خصوص تصویب اخذ ویزای مجدد برای سفر به کشور آمریکا را نقض آشکار بند 29 برجام دانست و اظهار داشت: هر لبخندی که مسئولین کشور به آمریکا بزنند، دهها جنایت، تحقیر و رفتار غیر انسانی علیه جمهوری اسلامی را در پی دارد.

 وی در بخش دیگری از سخنانش دغدغه ی امروز ملت را مذاکره با آمریکا و برجام ندانست و ابراز داشت: مهمترین دغدغه امروز ما این است که رادیوی ملی آمریکا اعلام می کند، ایران در زمینه برچیده شدن برنامه و تاسیسات هسته ای سریعتر از آنچه بسیاری تصور می کردند عمل کرده است.

 برخی مسئولین فقط دم از رهبری می زنند

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز برخی مسئولین فقط دم از رهبری می زنند ولی به رهنمودهای رهبری در مسئله مذاکره، برجام و مسائل مختلف عمل نمی نمایند گفت: متاسفانه رهنمودهای رهبری مبنی بر اینکه عمل به تعهدات از طرف ایران باید پس از عمل کامل آمریکا به تعهدات و لغو کامل همه تحریم ها باشد توسط مسئولین ما مورد غفلت وبی توجه ای قرار گرفته و این مطلب مصداق ضدیت با ولایت فقیه است.

استفاده آمریکا از افراد زاویه داربا رهبری به عنوان مزدوردر فتنه نفوذ

 امام جمعه مشهد در ادمه سخنانش گفت: امروز آمریکا از همه افرادی که با رهبری زاویه دارند در هر پست و مقامی که باشند به عنوان مزدور جهت فتنه نفوذ استفاده خواهد کرد و به همین دلیل دشمن به دنبال راهیابی عوامل زاویه دار با رهبری به مجلس شورای اسلامی است.

 وی اضافه کرد: دشمن در سال 94 می خواهد فتنه نفوذ را با استفاده از مسئولین و عوامل زاویه دار با رهبری کلید بزند این دقیقاً همان کاری است که در سال فتنه 88 با استفاده از افراد زاویه دار انجام داد.

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان رهبری تاکید کرد: فتنه 88 توسط بصیرت مردم حل شد و فتنه 94 هم باید به وسیله همین بصیرت برطرف شود

 وی اذعان داشت: باید توجه داشت که در طول تاریخ اسلام هرکسی با ولایت و امامت زاویه پیدا کرد، دشمن این زاویه را پر کرد و اینجاست که بصیرت ملت ایران باید جوابگوی این واقعیت باشد.

  آیت‌الله علم الهدی در پایان یزد را دارالمؤمنین خواند و اظهار داشت: سابقه مؤمن پروری در این سامان به قرن‌ها می‌رسد و انشا الله یزد پایگاه بندگان خدا و پایگاه بصیرت برای همه کشور می‌شود.





آخرین اخبار آخرین اخبار