ID : 18898027
حاشیه نگاری از دیدار عمار انقلاب با مردم قرچک و ورامین؛

«خار چشم انگلیسی ها» مهمان نسل کفن پوشان 15 خرداد/حمایت از آیت الله جنتی در ورامین/+تصاویر


امروز ورامین میزبان شخصی است که این روزها کمتر کسی پیدا می شود که نامش را نشنیده باشد.

به گزارش یزد رسا به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز ورامین میزبان شخصی است که این روزها کمتر کسی پیدا می شود که نامش را نشنیده باشد.

آیت الله احمد جنتی، رئیس شورای نگهبان و یکی از نامزدهای انتخابات خبرگان، پیرمردی که این بیش از دو سال است همه هجمه های دشمن را به جان خریده تا مبادا زخمی بر پیگر 37 ساله انقلاب اسلامی بنشیند.

یاری از یاران انقلاب که در فتنه 88 نترسید و با تمام قدرت مقابل فتنه گران ایستاد و امروز به خاطر ایستادگی مورد هجوم دشمن قرار گرفته است و بوق های رسانه ای غرب علیه او وحشیانه می تازند.

حد فاصل میدان امام حسین و ولیعصر در ورامین محلی است که آیت الله جنتی قرار است مورد استقبال مردم واقع شود؛ از ساعات اولیه صبح نه تنها این خیابان بلکه کلیه خیابان های منتهی به این دو میدان تب و تاب دیگریی دارد.

کلیه اقشار ولایتمدار قرچک در این مناطق مستقر شده اند تا بتوانند دیداری از عمار انقلاب داشته باشند و شاید مرهمی باشند بر دل پر از درد او.

در کنار خیابان مغازه داری ایستاده است و در حالی که نور چشمانش را میزند به انتهای خیابان خیره شده است، حال و هوای امروز را از او می پرسم نگاهی به من می کند و می گوید از این همه بنرهای تبلیغی متوجه نشده اید چه کسی می آید؟

علی آقا مرد 45 ساله ای است که این روزها حال و هوای انتخابات او را تحت تأثیر قرار داده است؛‌می گوید خوشحالم که آیت الله جنتی که همواره یار امام زمان خود بوده به ورامین می آید و ناراحتم.

علت ناراحتی اش را می پرسم و می گوید چه بگویم این روزها صدای دشمن بلند شده و زبانشان زیادی دراز شده است؛‌ از مردم می خواهند به جنتی رأی ندهند و به فلانی رأی بدهند.

به سراغ زنی در گوشه خیابان می روم؛ فرزند خود را که در آغوش گرفته زمین می گذارد و نفسی تازه می کند می گوید ساعتی است که منتظر است تا آیت الله جنتی را ببیند از وی درباره صحبت های رسانه های غربی علیه آیت الله جنتی می پرسم جواب می دهد من هم شنیده ام اما به کوری چشم همین رسانه‌ها آمده ام تا از او حمایت کنم.

می گوید مردم ایران هشیارند و می دانند که آنها به فکر مردم نیستند و اگر می گویند به جنتی رأی ندهید چون این فرد تا کنون جلوی آنها ایستاده است.

لحظه به لحظه بر تب و تاب و شور و هیجان مردم افزوذه می شوذ و من هم به دنبال مردمانی هستم که حال و هوای شهر خود را توصیف کنند هرچند این مردم بی شمارند.

با ورود آیت الله جنتی به خیابان مردم هم به سمت خیابان اصلی حرکت کردند؛ هزاران نفر از مردم قرچک به استقبال از او آمده بودند و با شعار عمار رهبر آمد تا مسجد جامع این شهر همراه او شدند.

سخنرانی آیت الله جنتی در مسجد جامع همراه با شعارهایی شد که نشان از نفرت مردم از دشمنان او دارد؛ شعار مرگ بر انگلیس از هر گوشه مسجد بلند می شد و جمعیت آن را همراهی می کردند.

آیت الله جنتی در حالی که مردم زیادی به سمت او حرکت می کردند در نهایت از مسجد خارج شده و قرچک را به سمت ورامین ترک کرد.


در ورامین هم مردم زیادی منتظر ورود آیت الله جنتی هستند؛ عده ای که از برنامه او خبر دارند به گلزار شهدا رفته تا در این نقطه با او دیدار داشته باشند مسیر ورود آیت الله جنتی به گلزار شهدا هم شلوغ است و مردم با دیدن او به سمتش می آیند.

جوانی که در حاشیه جمعیت ایستاده است با ورود آیت الله جنتی جمعیت را کنار زده و خود را در کنار او جا می دهد و چند قدمی همراهی اش می کند.

وقتی نگاه مرا می بیند می گوید این علما برکت زمین هستند حتی چند قدم همراهی آیت الله جنتی معنویت آدم را افزایش می دهد؛ ما کجا و ایشان کجا.

حالا جمعیت اطراف مسجد ورامین بسیار بیشتر شده است؛ همه به امید خواندن نماز مغرب و عشا در جوار آیت الله جنتی می خواهند خود را به داخل مسجد برسانند اما در حالی که هنوز تا اذان زمان زیادی باقی است، ظرفیت مسجد پر شده است.

انتهای پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.