ID : 11349899
امروز به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)برگزار می شود

«فرشته‌های‌ زمینی» جشنی برای پاسداشت پرستاران گمنام جانبازان و معلولین


جشن‌ «فرشته‌های‌ زمینی» با هدف قدردانی از تلاش های پرستاران‌، جانبازان و معلولین که به حق از خدوم ترین و در عین حال گمنام ترین پرستاران هستند، برگزار می شود.

به گزارش یزد رسا،  پنجم جمادی الاولی روز ولادت باسعادت بانوی قهرمان و پرچم دار نهضت کربلا، حضرت زینب کبری سلام الله علیها است. به پاس  خدمات پرستاران زحمتکش این روز را روز پرستار می نامند، تا به این بهانه از ایثار و از خودگذشتگی این قشر قدر دانی شود.

 

 امسال سازمان فرهنگی هنری شهرداری یزد، تصمیم دارد به زحمات پرستاران جانبازان و معلولین بپردازد، کسانی که کمتر از آن ها یاد می شود.


به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد «جشن فرشته های زمینی» روز جمعه هشتم اسفند ماه ساعت 18:30 برای نخستین بار در سطح استان در سالن فرهنگسرای شهرداری و با سخنرانی حجت الاسلام سید کاظم مدرسی برگزار خواهد شد.

 

محمدرضا دشتی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: جشن مذکور با دعوت از 159 خانوار معلول و 100 خانواده جانبازان و با هدف قدر دانی از تلاش های پرستاران‌ جانبازان و معلولین  که به حق از خدوم ترین و در عین حال گمنام ترین  پرستاران هستند، برگزار می شود.


انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.