ID : 6619594
امام جمعه یزد:

اگر رهبری و یک پارچگی نبودکشور پراز دوئیت و تفرقه بود/ هدف انقلاب اسلامی حاکمیت دین خداست نه حزب بازی


نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اهمیت وحدت و رهبری عنوان کرد: اگر رهبری و یک پارچگی نبود امروز وضعیت ما مانند مصر و سوریه و عراق پر از دوئیت و تفرقه بود.

به گزارش یزد رسا آیت الله محمدرضا ناصری در خصوص قیام 15 خرداد اظهار داشت: 15 خرداد یکی از روزهای حساس و اساسی برای انقلاب اسلامی ایران بود.
وی ادامه داد: خنثی کردن حرکتهای شاه برای خفقان انقلاب مردم از جمله حادثه فیضیه و به خاک و خون کشیدن طلاب و مردم توسط امام خمینی(ره) شاه را مجبور به دستگیری امام راحل کرد و در نهایت منجر به حادثه 15 خرداد شد.
ناصری به سخنان امام (ره) در دیدار با مجروحین مدرسه فیضیه اشاره و بیان کرد: امام در منزل خود ب طلاب و مردم مجروح فرمودند اینها ( رژیم شاهنشاهی ) مثل گوسفندانی هستند که شما سرشان را بریده اید و این حرکات نشان از آخرین نفس های آن هاست.
وی بیان کرد: امام خمینی پس از دستگیری ها وتبعید با دادن اعلامیه توطئه های شاه را خنثی و امروز امام خامنه ای در طول 25 سال گذشته تمام توطئه های نظامی در مرزهای در طول 25 سال گذشته تمام توطئه های نظامی در مرزها ، توطئه اقتصادی و حصرها ، و توطئه های سیاسی و فرهنگی را خنثی می کند.
امام جمعه یزد با اشاره به  اهمیت وحدت و رهبری عنوان کرد: اگر رهبری و یک پارچگی نبود امروز وضعیت ما مانند مصر و سوریه و عراق پر از دوئیت و تفرقه بود.
وی با بیان خطر منیّت و حزبگرایی صرف گفت: امروز وظیفه ما مانند راه امام و رهبری حاکمیت دین خداست نه اینکه من یا حزبم حاکم بشوند.
آیت الله ناصری در خطبه اول نماز جمعه این هفته در ادامه به مسئله مهم تربیت فرزند پرداخت و تصریح کرد: اگر خلق و خوی انسان تربیت نشود انسان را به خوی حیوانی (بل هم اضل) و حتی گمراه تر از حیوانات می کشاند.
وی خطاب به والدین تاکید کرد: خداشناسی به اولاد یکی از اولین کارهایی که والدین باید برای فرزندان خود انجام دهند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.