ID : 9217593
واکنش شدید امام جمعه مهریز به سخنان اخیر یک حامی فتنه در مهریز:

برخی اصلاح طلبان به دنبال فتنه چاق کردن هستند/ حامیان فتنه در منابر مهریز سخنرانی نکنند


امام جمعه مهریز گفت: برخی اصلاح طلبان مثل سال 88 و فتنه ای که اتفاق افتاد باز به دنبال فتنه انگیز و چاق کردن فتنه در کشور هستند.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نمازجمعه مهریز در مسجد باغ بهار به شدت از عملکرد اصلاح طلبان در کشور انتقاد کرد که به دنبال فتنه انگیزی و ایجاد اختلاف هستند .


وی ادامه داد: شما اصلاح طلبان مملکت جزء مفسدین هستید و ما همانطوریکه فتنه گران سال 88 را سر جایشان نشاندیم قطعا شما را نابود می کنیم و نمی گذاریم اهداف خود را دنبال کنید.


امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: خیلی از اصلاح طلبان اصلا مفهوم اصلاح طلبی را نمی دانند که چیست و ما هستیم که به درستی مفهوم آن و اهداف شما را می دانیم .


برهان گفت: شما اصلاح طلبان اصلا عددی نیستید که مردم شما را بزرگ کنند و فقط در حدود چهار تا 10 نفر اصلاح طلب اصلی داریم که فتنه در کشور چاق می کنند .


امام جمعه مهریز اظهار داشت: شما دم از امام و خط امامی می زنید ولی این حرف امام خمینی (ره) که فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور شما آسیبی نرسد را زیر پا گذاشته اید .


برهان گفت: مبتکر و مبدع اصلی اصل مترقی ولایت فقیه خود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بودند حالا شما با حرف ها و عمل خود بر خلاق اندیشه ها و تفکرات نورانی امام (ره) فعالیت می کنید .


وی افزود: امام خمینی (ره) در اولین سخنرانی خود بعد از ورود به ایران در بهشت زهرا گفتند که من دولت تشکیل می دهم و تو دهن این دولت می زند و تشکیل دولت و حکومت یعنی همان ولایت و رهبری که شما زیر پا می گذارید .


امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: حرف شما اصلاح طلبان این است که ما جمهوری اسلامی نمی خواهیم و فقط جمهوری تنها می خواهیم که نمونه آن الان در ترکیه وجود دارد .
برهان گفت: شما اصلاح طلبان نسبت به معارف دین جاهل هستید و در قم درس نخوانده اید و لذا مرتب با انقلاب اسلامی و نظام درگیر می شوید .


وی از مردم خواست تا جلو افراد اصلاح طلب ایستادگی کنند و تسلیم حرف و خواسته های آنها نشوند و برای حفظ نظام در صحنه همیشه حاضر باشند .

امام جمعه مهریز با بیان اینکه حامیان فتنه در منابر مهریز سخنرانی نکنند، گفت: برخی دم از راه امام می‌زنند، اما مهمترین گفتمان امام را زیر پا گذاشته‌اند.
همچنین در نمازجمعه امروز مهریز طوماری در محکومیت اصلاح طلبان که ولایت فقیه را زیر سوال می برند توسط مردم امضا شد .
در شامگاه هفتم آبان ماه امسال حجت الاسلام سید محمد رضوی عضو مجمع روحانیون مبارز و نماینده سابق مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در باب ولایت فقیه در مسجد باغ بهار بغداد آباد مهریز سخنرانی کرده بود .

وی در ادامه خطبه ها همچنین گفت: انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه موجب اصلاح امور و پیشگیری از مفاسد مختلف است.

وی اظهار داشت: حضرت سیدالشهدا (ع) برای اجرایی شدن این فریضه بزرگ الهی از جان و مال و حتی فرزندان و اصحاب و یارانش گذشت و این درس بزرگ قیام این امام همام است.


امام جمعه مهریز ادامه داد: مکتب حیاتبخش اسلام دارای اصول مختلفی است که از مهمترین آنها می توان به تبری و تولی اشاره کرد که باید با دوستان خدا دوست بود و با دشمنان خدا همیشه دشمنی کرد.


برهان؛ ولایت فقیه را از ارکان نظام مقدس جمهوی اسلامی خواند و گفت: در زما غیبت کبری باید به مراجع واجد شرایط و اعلم رجوع کرد که در راس آنها همان ولایت فقیه است و هم اکنون مقام معظم رهبری این مسوولیت خطیر را بر عهده دارند.


امام جمعه مهریز همچنین به مصائب امام حسین (ع) و یاران و اصحاب او اشاره کرد که همه هستی خود را وقف اعتلای دین و ارزش های الهی کردند. 

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


سس
http://meybodema.ir/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DB%8C%E2%80%8C%D8%B3%D­8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87-%D8%B4%D8%A7%D8%AE%D8%B5-%D8%A7%­D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD%E2%80%8C%D8%B7%D9%84%D8%A8-%DB%8C/
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۸/۱۰ ۰۰:۴۲.