ID : 7458819
صبح دیروز انجام شد

تجمع اعتراضی کارگران کارخانه کاشی کویر یزد/ مسئولین کارخانه حاضر به پاسخگویی نشدند


عدم پرداخت حقوق و مزایای کارگران کارخانه کاشی کویر یزد، کارگران را مجبور به اعتصاب و تجمع اعتراضی کرد.

به گزارش خبرنگار یزد رسا دیروز صبح یکی از کارگران کارخانه کاشی کویر طی تماسی با دفتر خبری یزد رسا خبر از تجمع اعتراضی کارگران در کارخانهکاشی کویر یزد را داد که خبرنگار یزد رسا به منظور تهیه گزارش به این کارخانه راهی شد و با توجه به هماهنگی و اجازه نگهبانان این مجتمع پای صحبت ها و درد ودل کارگران بنشیند که در این حین فردی که گویا مسئول انتظامات کارخانه بود با پرخاشکری و نهایت بی ادبی شروع به توهین به خبرنگار یزد رسا کرد.

 

یکی از کارگران این کارخانه در مصاحبه با خبر نگار یزد رسا دلیل اعتصاب کارگران را عدم پرداخت حقوق و مزایای کارگران عنوان کرد.


وی ادامه داد: چند ماهی حقوق کارگران پرداخت نشده وحتی حق سنوات سال گذشته هم به کارگران زحمت کش این کارخانه پرداخت نشده و دلیل تجمع این کارگران درخواست حقوق معوقه و قانونی خود است.


وی گفت: طی قولی که به کارگران داده شده قرار بوده تا قبل از عید فطر کل حقوق معوقه و حق سنوات سال گذشته پرداخت شود که متاسفانه این کار انجام نشده و سبب خشم کارگران شده است.


به گفته یکی از کارگران، ماه گذشته هم طی اعتصابی حقوق برج 2 را دریافت کردیم و شورای کارگران توافقاتی را با مدیران داشته است اما ما از این توافقات بی خبریم و اگر مسئولین کارخانه توان پرداخت حقوق ما را ندارند با ما تسویه حساب کنند نه اینکه پول شرکت صرف سرمایه گزاری جاهای دیگر شود و از شکم ما بزنند.


قابل ذکر است که مدیر عامل و یا هیچ مقام ارشدی در کارخانه حاضر به حضور در تجمع نشد تا در خصوص این تجمع اعتراضی و مشکلات پیش امده با خبرنگار ما  مصاحبه کرده و پاسخگو باشد .




summary-address :
Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 2.5 stars out of 5.