ID : 2742755
پیام امام جمعه ابرکوه به مناسبت 12 فروردین؛

تحقق اقتصاد پویا و فرهنگ ناب،در سایه حکومت اسلامی است


امام جمعه ابرکوه در پیامی به مناسبت 12 فروردین گفت: تحقق اقتصاد پویا و فرهنگ ناب،در سایه حکومت اسلامی است.

به گزارش یزدرسا به نقل از سروابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، به مناسبت ۱۲ فروردین پیامی به این شرح صادر کرد:

۱۲ فروردین، روز حکومت الهی و تحقق وعده حق تعالی است که فرمود: "و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض"، و ملت ما باید این روز بزرگ را زنده نگه دارند.

حضرت امام (ره) ۱۲ فروردین را سرآغاز حکومت الله در دوران معاصر و در عصر حکومت جاهلیت مدرن دانستند.

۱۲ فروردین سال ۵۸ سر آغاز عصر نوینی بود که توسط امام (ره) و انقلاب امت اسلامی ایران، به جهانیان نوید داده شد و برای ملت هم، روز هویت یابی بود، زیرا از آن تاریخ، احساس پوچی، ذلت، بی خاصیتی و سکوت را که خود کامگان و طواغیت وابسته به آمریکا و غرب بر ملت تحمیل کرده بودند، از دست رفت و ملت به خود باوری و اقتدار و توانمندی رسید به گونه ای که نه فقط دست چپاولگران و دزدان غربی و آمریکائی ر ا از کشور قطع کرد.

بلکه ملت های جهان بویژه جهان اسلام را نیز الگو بخشی کرد تا با خیزش های حق طلبانه خود، خودکامگان حاکم و دست نشانده را به زباله دانی، تاریخ افکنند و از شبکه پُر هیمنه و پُرهیاهوی دشمن، هراسی نداشته باشند.

زیرا جمهوری اسلامی معجزه آسا موفق شده است از شدید ترین هجمه ها و دشمنی ها با توفیق و سربلندی عبور کنند و الگوئی موفق و اندیشه ای جدید را به دنیا ارائه دهد.

۱۲ فروردین ۵۸ روزی بود که ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی در یک همه پرسی، رای "آری" دادند و خواستار حاکمیت اسلام ناب و مترقی در حکومتی بر پایه مشارکت و حضور مردم در سرنوشت خویش شدند، که میراث حضرت امام خمینی(ره) با عنوان جمهوری اسلامی است نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد.

بیش از سه دهه از این انقلاب می گذرد و امروز بیش از گذشته، مردم و مسئولین همچنان معتقدند که جمهوری اسلامی بر دو پایه استوار است: یکی جمهور مردم؛ مردمی که امر اداره و مدیریتی کشور را تعیین می کنند؛ و دیگری اسلامی؛ یعنی این حرکت مردم، بر پایه تفکر شریعت اسلام است و هویت و ماهیت انقلاب ایران همین حکومت است.

امسال که از سوی مقام معظم رهبری، با نام اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده، همچنان بر توسعه اقتصاد در پرتو اقتصاد مقاومتی و فرهنگ در پرتو دستورات اسلام ناب و فرهنگ بومی و دینی، تاکید شده است و بر آن پافشاری می کنند و می دانیم که تحقق اقتصاد پویا و فرهنگ ناب،در سایه حکومت اسلامی است و بس.

ما این حماسه تاریخی و یاد شهیدان راه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را گرامی می داریم و برای مردم فهیم و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی که ادامه دهنده این راه پر عزت هستند، توفیق بیشتر از درگاه خداوند داریم و امید آن داریم در سایه توجه به رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله) به موفقیت های بیشتری دست یابند.

والسلام

سیدابراهیم حسینی

امام جمعه ابرکوه


 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.