ID : 34882344
رئیس یک آموزشکده فنی در خاتم عنوان کرد

جذب 70 درصدی دانشجویان فنی در بازار کار


رئیس یک آموزشکده فنی به تشریح عملکرد این آموزشکده پرداخت.

رئیس یک آموزشکده کشاورزی فنی در گفتگو با خبرنگار طنین خاتم اظهار داشت:این اموزشکده کشاورزی در سال 82 با همت خانواده امین خیر محترم بنیانگذاری شد و با همکاری و همراهی مسئولین شهرستان این مرکز علمی تاکنون در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

غلامعلی تیموری با بیان اینکه از سال 94 با روی کار آمدن مدیریت جدید اقدامات مناسبی در راستای پیشرفت این مرکز علمی صورت گرفته است، گفت: از سال 94 با آغاز مدیریت جدید نمازخانه ای با مساحت 240 متر مربع با کلیه امکانات احداث و در اختیار دانشجویان قرار گرفت.

وی افزود: محوطه آموزشکده نیز مدتها شرایط مناسبی نداشت ولی اکنون در وضعیت مناسبی قرار دارد و رضایت دانشجویان را به همراه داشته است.

تیموری عنوان کرد: به کمک خیرین محترم یک دستگاه پژو پارس، دو دستگاه وانت و یک دستگاه مینی بوس به وسایل رفاهی آموزشکده اضافه شده است.

رئیس این آموزشکده کشاورزی فنی  از احداث سالن ورزشی در این مرکز علمی خبر داد و اظهار داشت: این مرکز ورزشی از سال 87 نیمه تمام رها شده بود که خوشبختانه با تامین اعتبار با تکمیل این مجموعه دانشجویان دیگر مجبور نیستند برای ورزش کردن به سالن های ورزشی شهر مراجعه کنند.

وی از هوشمند کردن تمام کلاس های آموزشی آموزشکده خبر داد و خاطر نشان کرد: خوشبختانه در چند سال گذشته آموزشکده با دوربین های امنیتی مجهز است و روشنایی این مرکز نیز به طور کامل انجام شده است.

تیموری با بیان اینکه این آموزشکده موفق به اخذ سند شده است اظهار داشت: نوسازی ایزوگام واحدهای آموزشی، تامین 12 ساعت آب جهت مزرعه آموزشی توسط خیرین، تامین 4 هکتار زمین زراعی توسط خیر، لوله کشی و لوله گذاری مزرعه، تامین زمین های زراعی و باغی از مهمترین اقدامات آموزشکده امین از سال 94 تا کنون بوده است.

رئیس آموزشکده فنی شهرستان خاتم افزود: تجهیز کارگاه کامپیوتر، تجهیز و راه اندازی کتابخانه، برگزاری کارگاه کارآفرینی، برگزاری اردوهای علمی و بازدید از نمایشگاه ها از دیگر اقدامات این مرکز علمی بوده است.

وی افزود: از سال 82 تاکنون بیش از هزار و 780 نفر از این آموزشکده فارغ التحصیل شده اند و اکنون نیز 318 نفر در مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول تحصیل هستند.

غلامعلی تیموری از جذب 70 درصدی دانشجویان فنی در بازار کار کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: آموزش در مرکز فنی ایجاد مهارت در دانش آموختگان است و به دلیل برخورداری از تجارب علمی و مهارتی، اغلب دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی وارد بازار کار می شوند.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.