ID : 6627522
در سکوت و غفلت و یا حمایت مسئولان استان انجام شد

جلسه رسمی برای رفع مشکلات؛ یا راه حلی برای رفع حصر معاندین؟!


روز گذشته در نماز جمعه اشکذر برگه هایی با عنوان « به نام مردم، به کام قدرت!» بین مردم توزیع شد که تعجب همگان را برانگیخت به طوری که پچ پچ های درگوشی نمازگزاران بیش از هر چیز دیگری مشهود بود!

به گزارش خبرنگار یزد رسا از اشکذر، روز گذشته در نماز جمعه اشکذر برگه هایی با عنوان « به نام مردم، به کام قدرت!» بین مردم توزیع شد که تعجب همگان را برانگیخت به طوری که پچ پچ های درگوشی نمازگزاران بیش از هر چیز دیگری مشهود بود.
هرچند هویت توزیع کننده این برگه ها در نماز جمعه اشکذر مشخص نیست و توزیع ان به دست خود مردم صورت گرفت اما در آن سخن از اتفاقاتی بود که شهروندان و نمازگزاران اشکذری را به تحیر وا داشت چراکه حامل خبر و حرف های تازه ای بود...

 

متن این برگه که ابتدا با ترجمه ای از آیه 2 سوره مبارکه صف شروع شده است بدین شرح است:

 

«ای کسانی که ایمان آورده اید، چرا چیزی به زبان می گویید که در مقام عمل خلاف آن می کنید؟(سوره مبارکه صف آیه2)».

در این برگه که بیشتر شبیه به یک بیانیه است ابتدا زبان به گلایه گشوده و از مشکلات بزرگ و عدیده شهرستان اشکذر می گوید:


«شهرستان اشکذر در سال های اخیر درگیر مشکلات و معضلات پیچیده فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بوده است که هر روز زندگی و معیشت و آرامش مردم را دچار نابسامانی جدیدی می کند.
رتبه اول آلودگی زیست محیطی در استان که طفلان و پیران و زنان و مردان را از داشتن هوای پاک که اولین شرط حیات است محروم ساخته است. کیفیت پایین آب شرب که متأسفانه سرشار از املاح مضر است و از این بدتر آنکه از آب اصفهان نیز کمترین سهمیه را داشته و اکنون که شهر یزد با مشکل کم آبی مواجه است چاهای عمیق در این منطقه ، اندک آب شرب را هم سرازیر یزد می کند تا مانند همیشه تاریخ، حقی از مردم این شهر در جیب مدیران استان است.


مشکل بزرگ مهاجرت که بدترین آن حادثه  قتل سیدی پاک و ایثارگر از سلاله پیامبر(ص) بدست خبیث ترین انسان ها بود و ضربه روحی و روانی مهلکی را بر آرامش شهر وارد ساخت. اختلافات شدید محلات، کیفیت بسیار پایین آموزش در مدارس، کمبود امکانانت درمانی و ده ها مشکل دیگر بخشی از این معضلات پیچیده است».

اما حرف های اصلی این برگه از جایی شروع می شود که حامل خبری است، خبری از جلسه ای رسمی در هفته گذشته در اشکذر  که به روایت این برگه

«شاید نتوان جلسه ای را در این سال ها به این سطح از مسئولین تراز اول استان به یاد آورد که  برای موضوعات مهم شهرستان اشکذر تشکیل شده باشد!!»


در ادامه این برگه نوشته شده:

«آقای سفید(استاندار اسبق یزد و شخص اول مدیریت امروز استان)، آقای طالبی (معاون سیاسی استانداری)، آقای عبداللهی (مدیر کل سیاسی)، آقای حیدری(مدیر کل حوزه ریاست استانداری)، آقای پاک طینت(مدیرکل روابط عمومی استانداری)، آقای شاه حسینی(فرماندار شهرستان) و... بخشی از افرادی بودند که یکشنبه شب هفته گذشته مورخ 04/03/1393 در تالار یاس اشکذر گرد هم جمع شدند تا مهمترین معضل این شهر را حل کنند: بازسازی تشکیلات سیاسی و حزبی و پیگیری آزادی سران فتنه و رفع ممنوع الورود شدن حمزه غالبی!
مشکلی که اگر حل شود، دیگر مردم این شهرستان می توانند با خیال  آسوده معیشت کنند . نگران آینده این شهر نباشند!!»


متن این برگه با معرفی بیشتر حمزه غالبی و پناهنگی وی به فرانسه پس از جریان فتنه 88 ادامه می باید تا جایی که مسئولین را خطاب قرار می دهد و با طرح چند سؤال گویی به دنبال روشنگری یک موضوع مهم است:


«*چرا برخی از مسئولین برای ریاست برگرده مردم برای چند صباحی حاضرند این چنین منافقانه رنگ عوض کنند ودر احزاب سیاسی مختلف با شعارهای عوام فریبانه چهره واقعی خویش را بر مردم بپوشانند؟
*حرمت خون سیدی از نسل ایثارگران و خانواده شهدا چند نفر از مسئولینی که امروز برای رفع حصر معاندین  و آزادی سیاسی و بازگشت فردی که عناد او بر نظام عیان است تلاش می کنند را به مجلس فاتحه او کشاند؟
*برخی از مسئولین ، جند دقیقه برای حل مشکل آب و هوای و جان و مال ناموس مردم وقت گذاشتند؟
*چه دست های پشت پرده ای وجود دارد که با وجود اعتراض چندین ساله مردم به وضعیت آلودگی ، فاز جدید فولاد آلیاژی در حال ساخت بوده و ریالی از درآمد هنگفت آن خرج این شهرستان نمی شود؟چرا مسئولین استان مصوبه رسمی و قانونی بازگشت نام شهرستان اشکذر را به بهانه های بچه گانه ،دائم به عقب می اندازندو با روان و روح مردم بازی می کنند؟

 

و در آخر این نوشتار با چند توصیه به برخی از مسئولان چون عبدالهی ، طالبی و شاه حسینی به پایان می رسد:


«*جناب آقای عبداللهی ، خمپاره ای که شهید عاصی زاده را به معراج برد و شما را برای حفظ اسلام نگه داشت امروز توسط دشمنان به طریق دیگری شلیک می شود.مواظب باشید.
*جناب آقای دکتر طالبی لطفاً اگر فرصتی حاصل شد یکبار دیگر وصیت نامه پدر شهیدتان را مطالعه کنید و ببینید رسالت امروز شما چیست؟!
*جناب آقای شاه حسینی، فراموش نکنید شما فرماندار شهرستانی با 220شهید و دهها ایثارگر هستید که همه توصیه بر حفظ ولایت فقیه کرده اند و متوجه مسئولیت خود باشید که خیلی زود دچار روزمرگی شده اید!»

 

هرچند بر اساس شنیده ها «شاه حسینی» فرماندار اشکذر این روایت و موضوعات مطروحه در جلسه مذکور را تکذیب کرده است اما حضور پدر حمزه غالبی در کنار فرماندار اشکذر در همایش افتتاح مدرسه فوتسال این شهرستان، برای هر شهروند و اهل تأمل، شک برانگیز است!

حال باید دید این نوشتار که حرف های بسیاری در خود جای داده است در واقع افشاگر حقایق است یا نه؟ اما در هر صورت و به فرض ممکن حقیقت را هم بیان نکرده باشد این برگه می تواند هشداری باشد برای جلسات بعدی مسئولین برای رفع مشکلات مردم اشکذر!

گفتنی است استاندار اصلاح طلب افراطی اسبق یزد با کمکهای مالی مردم استان اقدام به تاسیس و هدایت موسسه ای به ظاهر خیریه کرده و از جیب مردم برای حمایت و ترویج افکار فتنه گران و معاندان نظام خرج می کند.

مدتی پیش نیز با همین بودجه های خیریه ، اقدام به دعوت از مشاور هاشمی کرده بود که در یکی از سخنرانی هایش به امام و مقدسات توهین کرده بود و با هوشیاری مردم استان یزد پا به فرار گذاشت .

 

برای دیدن تصاویر روی آن کلیک کنید




summary-address :
Your Rating
Average (9 Votes)
The average rating is 4.222222222222222 stars out of 5.


ایرانی
با سلام. واقعاً متأسفیم. آقای شاه حسینی شما که همیشه دم از ولایت و حزب الهی بودن میزنید چرا؟!
0 (2 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۳/۱۸ ۱۴:۴۷.