ID : 10499453
معاون فرماندار یزد: برکیفیت وقیمت نان نظارت کامل داریم

حذف کنجد از نان/ تجهیز ترازوهای میوه فروشان یزدی به چاپگر


معاون برنامه ریزی، اداری - مالی فرماندار یزد گفت: در اجرای ساماندهی میوه فروشی های شهر یزد، ترازوهای این صنف به دستگاه چاپگر مجهز می شود

به گزارش یزد رسا،  معاون برنامه ریزی، اداری - مالی فرماندار یزد گفت: در اجرای ساماندهی میوه فروشی های شهر یزد، ترازوهای این صنف به دستگاه چاپگر مجهز می شود.

'افسانه شهابی پور' امروز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به همین منظور و در مرحله نخست اجرای این طرح تا اول بهمن ماه 50 واخد میوه فروشی به این سامانه مجهز خواهند شد.

وی اظهار داشت: متاسفانه میوه ها با نرخ های متفاوتی عرضه میشود که در قالب این طرح خریداران می توانند از جزئیات وزن و قیمت میوه های دریافتی خود مطلع شوند.

خانم شهاپی پور تصریح کرد: ارائه رسید خرید باید از همان داخل میادین فروش انجام شود و به مردم هم اطلاع رسانی گردد تا از میوه فروشی ها رسید ترازو دریافت کنند.

 

 

*** بر کیفیت و قیمت نان نظارت کامل داریم

معاون برنامه ریز، اداری و مالی فرماندار یزد در ادامه به افزایش اخیر قیمت های نان اشاره کرد و گفت: حدود یکهزارو 200نانوایی در استان فعال هستند که 600 واحد از این تعداد در شهر یزد مستقر می باشند.

این مسوول یادآور شد: سلامت محوری، اساس کار ماست و لذا نظارتها مستمر و روزانه شده و اینظور نیست که یک نانوایی را پس از بازدید به حال خود رها کنیم.

وی، برنامه دیگر فرمانداری را حذف کنجد و تخمه از نانها اعلام کرد و اظهار داشت: به جد وارد میدان شده ایم تا قیمتها یکسان و یکنواخت و بر اساس قیمت مصوب کار گروه آرد و نان باشد.


 

وی ابزار این بخش را فقط 'برخورد' ندانست و گفت: تشویق نیز در برنامه کاری ماست و لذا ماهانه 10 نانوایی انتخاب و تشویق می شوند.

معاون فرماندار یزد خاطرنشان کرد: عدم استفاده از کنجد و تخمه از دو هفته قبل آغاز شده و نانوایی ها حق استفاده از افزودنی های غیر مجاز ندارند.

استان یزد یک میلیون و 56 هزار نفر جمعیت دارد که حدود 600 هزار نفر آنان در شهرستان یزد ساکن هستند.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.