ID : 9478091
فرماندار مهریز:

دستگاه قضا با جدیت پرونده قتل کودک 9 ساله مهریزی را یپگیری کند


فرماندار مهریز، در دیدار با خانواده داغدیده دانش آموز به قتل رسیده این شهرستان؛ جدیت دستگاه قضایی در پیگیری این پرونده را خواستار شد.

به گزارش یزد رسا، فرماندار مهریز، در دیدار با خانواده داغدیده دانش آموز به قتل رسیده این شهرستان؛ جدیت دستگاه قضایی در پیگیری این پرونده را خواستار شد.

به گزارش ایرنا، سید 'محمد رستگاری' روز دوشنبه در این دیدار که به همراه مدیر آموزش و پرورش این شهرستان انجام شد، گفت: مسوولان قضایی در چارچوب مقررات به جد پیگیر این پرونده و رسیدگی به آن هستند.

وی، با تسلیت قتل این دانش آموز به خانواده وی این اطمینان را داد که مسوولان اجرایی و دستگاه قضایی استان با همه توان این پرونده را پیگیری می کنند تا قاتل به سزای عملش برسد .

همچنین در این دیدار خانواده مقتول، از فرماندار مهریز خواستند مقدماتی فراهم شود تا این پرونده خارج از نوبت و در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گرفته و قاتل در ملاء عام به سزای عمل پلیدش برسد.

'محمدرضا زارع خورمیزی' دانش آموز 9 ساله دهم آبان از منزل به قصد شرکت در مراسم عزاداری خارج شد که توسط فردی به قتل می رسد.

بعد از 24 ساعت با تلاش پلیس آگاهی مهریز قاتل وی دستگیر و اعتراف می کند که مقتول را در حالی که تنها در کوچه به سمت هیات عزاداری می رفته سوار موتور کرده و با ترفندهای مختلف به قصد آزار و اذیت او را به منزل برده و در نهایت با یک ضربه چاقو وی را به قتل می رساند.

مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.