ID : 9430112
الکس جونز:

سیستم دو حزبی آمریکا رو به انقراض است / در آمریکا دیکتاتوری حاکم است


مستند ساز آمریکایی گفت: نابرابرهای اقتصادی در آمریکا موجب ایجاد موجب یک قیام سیاسی و هرج و مرج اجتماعی شدید تر از شورش های فرگوسن و میسوری تا قبل از سال ۲۰۱۶ خواهد شد.

به گزارش  یزدرسا  به نقل از  بوتیا از کرمان؛ چند روزی از انتخابات در آمریکا نمی گذرد اما در کنار شکست حزب متبوع اوباما ، یکی از بحث برانگیزترین نکات این انتخابات کاهش شدید تعداد رای دهندگان و اعتراف برخی سیاستمداران به دست داشتن کارتل های بزرگ اقتصادی در کنترل سیستم سیاسی ایلات متحده است.


الکس جونز Alex Jones فعال سیاسی آمریکایی در گفتگو با " بوتیا " به تحلیل وضعیت سیاسی آمریکا پس از انتخابات ۴نوامبر پرداخت.


الکس جونز کیست
الکس جونز  Alex Jones نویسنده و مستندساز آمریکایی است. وی رادیویی را در شهر آستین در تگزاس دارد که جزءرسانه‌های جریان مستقل است .وبسایت‌های Infowars.com و prisonplanet.com را اداره می‌کند.


وی محور بسیاری از انتقادات بوده است و دولت آمریکا را به دست داشتن در مسائلی چونحملات ۱۱ سپتامبر، ساختگی بودن فرود بر ماه، انفجار اوکلاهماسیتی و… متهم کرده است و به همین دلیل به شدت توسط محافل رسانه ای جریان سلطه سانسور می شود.

 

جونز تنها کسی است که توانسته است از مراسم فراماسونری سیاستمداران آمریکایی در گروه بوهمن فیلم برداری کند.



اما بازی نهایی از منظر بسیاری از منتقدان، بهترین کار الکس جونز به عنوان اثری مستند می باشد.در این مستند الکس جونز برای اولین بار، طرح های مخوف انجمن ها و گروه های مخفی به خصوص بیلدربرگ را برای نابودی بشریت نشان می دهد. مستند بازی نهایی با دلایل روشن به پشت پرده ی طرح های کنترل جمعیت و عقیم کردن مردان و زنان می پردازد و تلاش دولت های معاصر برای تشکیل نظم نوین جهانی و به بردگی کشیدن بشر و همچنین برنامه ی کاهش ۸۰ درصدی جمعیت دنیا را به تصویر می کشد.


در ادامه گفتگوی خبرنگار ما با الکس جونز را می خوانید:
جونز در این گفتگو اظهار داشت: از زمان ورود دموکرات ها به کاخ سفید ، این حزب تنش های اجتماعی مثل فاصله طبقاتی ، مسایل نژادپرستانه و مشکلات همجنسبازان برای جامعه را تشدید کرده است.


این نویسنده آمریکایی اعلام کرد: در واقع مردم آمریکا هرچند دلخوشی از جنگ فروزی های جمهوری خواهان در زمان بوش پسر ندارند اما می خواستند نشان دهند که در برابر آنها (دموکرات ها) هستند و این چیزی است که رئیس جمهور اوباما هم به آن اشاره کرد.


این فعال رسانه ای با اشاره به ترکیب برگزیدگان در انتخابات ۴ نوامبر گفت : در کارولینای جنوبی، تیم اسکات جمهوری خواه به عنوان اولین آفریقایی-آمریکایی در جنوب به عنوان سناتور انتخاب شد و یا در ایالت یوتا، اولین زن سیاه پوست جمهوریخواه به مجلس نمایندگان راه یافت ولی در ایالت کالیفرنیا کاندیدای همجنس باز جمهوری خواهان توسط مردم هو شد.


این مستند ساز آمریکایی تشریح کرد: البته مردم آمریکا به دلیل جنسیت ، نژاد یا گرایشات فکری به این افراد رای نداده اند.
جونز با اعلام اینکه بیش از دو سوم مردم در فرآیند انتخابات شرکت نکردند ، تصریح کرد: نظرسنجی ها نشان می دهد ۵۴درصد مردم معتقدند هیچ کدام از دو حزب برنامه ای برای بهبود اوضاع ندارند.


این فعال ضد جنگ ادامه داد: هرچند ران پل نماینده سابق کنگره هشدار داده است دستاوردهای جمهوری خواهان  به جنگ گسترده در سوریه و عراق منجر می شود ،  ولی  سیستم دو حزبی آمریکا نیز قفل کرده است.


جونز با بیان اینکه در نظام دو قطبی مردم راحت تر کنترل می شوند ، ابراز داشت: به همین دلیل است که نظام آمریکا تلاش می کند عضویت افراد را در دیگر گروه ها و احزاب کاهش دهد.


وی درباره پیشبینی وضعیت سیاسی آمریکا اعلام کرد: نابرابرهای اقتصادی در آمریکا موجب ایجاد موجب یک قیام سیاسی و هرج و مرج اجتماعی خواهد شد.


این مستند ساز سیاسی با اشاره به حوادث بلژیک در روزهای اخیر گفت: با تحلیل حوادثی مانند دوشنبه سیاه ۱۹۸۷  و فروپاشی مالی روسیه در سال ۱۹۹۸ معتقدم تا قبل از سال ۲۰۱۶ آمریکا شاهد حوادثی شدید تر شورش های فرگوسن و میسوری خواهد بود.
وی با اشاره به سخنان اوباما در کنفرانس خبری گفت: اوباما سعی کرد نشان دهد که حاکمیت دو حزب بر قوای مقننه و مجریه و احتمال مخالفت با یکدیگر نشان از دموکراسی دارد ولی درواقع هر سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه توسط یک گروه هدایت می شوند و این یعنی دیکتاتور.


جونز در پایان اعلام کرد: چشم انداز سیاسی در امریکا نشان می دهد سیستم دو حزبی و در فصل آخر هژمونی یک طبقه سیاسی قدیمی رو به انقراض است.


انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.