ID : 7033393
رییس اداره تبلیغات اسلامی مهریز:

ماهواره ابزاری برای هویت زدایی و فروپاشی اخلاق و فرهنگ است


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز گفت: مامواره یا همان دجالواره ابزاری برای هویت زدایی، فروشی اخلاق و فرهنگ و اجرای شدن اهداف سوء فرهنگی دشمن علیه انقلاب اسلامی است .

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، حجت الاسلام مجید جعفرپور اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی پس از تحمل شکست در عرصه های مختلف برای ضربه زدن به نظام و انقلاب وارد تهدید نرم و انجام فعالیت های گسترده فرهنگی شده اند .

وی خاطر نشان کرد: دنیای استکباری و اعوان  و انصار آنها  برای رسیدن به اهداف شوم خود از ابزار های مختلف نوین فرهنگی و بخصوص فضای مجازی و ماهواره ها استفاده می کنند تا با شدت و در قالب یک برنامه حساب شده، نسبت به هویت زدایی و پیاده کردن نقشه های خود اقدام کنند .

رییس اداره تبلیغات اسلامی مهریز اظهار داشت: ماهواره را باید از مهمترین وسایل ارتباطی دانست که امروز دشمنان برای انتقال فرهنگ مسموم خود و القای مفاهیم ضد اخلاقی و دینی و از هم پاسشیدن کانون و کیان خانواده از آن استفاده  می کنند .

جعفر پور اظهار داشت: تمامی برنامه های ماهواره به نحوی از انحاء در خدمت گسترش بی بندو باری، مصرف زدگی ، رابطه نامشروع دختر وپسر و در مجموع رواج زندگی تشریفاتی ،  پوچ  گرایی و بی قیدی  به ارزش ها و معارف انسانی است .

وی تصریح کرد: برای مقابله با هجمه گسترده دشمنان باید همه مردم و خانواده ها بیش از گذشته توطئه ها و ترفندهای فرهنگی گسترده مخالفان  و معاندان نظام اسلامی را بشناسند و با حفظ هوشیاری و بصیرت دربرابر این هجمه سنگین  اقدام کنند .

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان نسل جوان را سپر حملات خود قرار داده اند از خانواده ها خواست تا بیش از گذشته مواظب آنها باشند و با راهمنایی و بینش و بیداری مضاعف سد راه تحقق اهداف پاید دشمن در این برهه حساس شوند .




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.