ID : 21301237
دکتر محمد ابویی رفت

مراسم تودیع رییس اردکانی تبار مرکز تحقیقات سیاست علمی برگزار شد


آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، عصر روز یکشنبه در محل این مرکز برگزار شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از اردکان گویا به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ در این آیین که با حضور وحید احمدی، معاون امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، دکتر حمید کاظمی به عنوان سرپرست جدید مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور معرفی شد.

مرکز تحقیقات استراتژیک کشور به عنوان کانون تفکر در حوزه سیاست پژوهی و سیاست سازی علم، پژوهش و فناوری در سطح ملی و به صورت فرابخشی در کنار شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور (عتف) ایفای نقش می کند.

در ابتدای این آئین دکتر محمد ابویی اردکانی که از سال 1392 سکان داراین مجموعه پژوهشی بود ضمن ارائه گزارشی، عملکرد سه ساله خود را در دوران تصدی گری در این مرکز تشریح کرد.

دکتر کاظمی نیز در سخنانی با بیان اینکه برای تصدی این مسئولیت با دکتر احمدی صحبت کوتاهی داشته است، گفت: من متعلق به این مجموعه هستم و بر اقدامات انجام شده در طول سه سال گذشته اشراف دارم.

وی با تاکید بر اینکه مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور به عنوان بازوی فکری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری محسوب می شود و اینکه یک سال بیشتر به پایان دوره نخست دولت یازدهم باقی نمانده است، گفت: قول داده ام که در چارچوب برنامه های استراتژیک گذشته این مرکز حرکت کنم.

سرپرست جدید مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، اظهار کرد: شاید یکی از مزیت های من نسبت به دکتر ابویی اردکانی دارم این است که من سمت قائم مقام دبیر کلی شورای علوم و تحقیقات و فناوری را عهدده دار نیسیتم و از این نظر بیشتر می توانم به مرکز رسیدگی کنم.

کاظمی افزود: بیشتر وقت دکتر ابویی اردکانی را شورای عتف می گرفت و به طور حتم تمام توان خود را به کارخواهم گرفت تا مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور به جایگاه واقعی خود دست یابد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.