ID : 9560112
امام جمعه بافق:

مسئولان راه و شهرسازی هر چه زودتر جاده بافق-یزد را تکمیل کنند


امام جمعه بافق گفت: از مسئولین راه وشهرسازی خواست تا هر چه زودتر باقیمانده جاده را دو طرفه نمایند /از شهردار بافق به خاطر عمل به قولش در آماده سازی خیابان تشکر می نمایم.

به گزارش یزد رسا به نقل از  بافق خبر،خطیب جمعه بافق به سالروز رحلت علامه طباطبایی اشاره کرد و با  ذکر خاطره ای به نقل از یکی از بزرگان درمورد این مفسر بزرگ قرآن بیان داشت: امروز همه شخصیت های بزرگ حوزه علمیه از تفسیر المیزان ایشان استفاده میکنند و همچنین روز رحلت ایشان را روز کتاب و کتابخوانی نامگذاری کرده اند.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در ادامه بیان داشت:مادر تمدن ها کتاب است و وسیله انتقال علوم از گذشته به حال است.نسل جوان ما باید بیشتر با کتاب مانوس شود.متاسافانه علیرغم ازدیاد کتاب در کشور اخلاق مطالعه بین جوانان وجود ندارد.

سلیمانی در ادامه افزود:من توصیه می کنم به همه دانش اموزان ،دانش جویان که با کتاب مانوس شوند.اما اکنون بعضی جوانان ما یک سریال را با تمام جزئیات می بینند و برای دیگران تعریف می کنند اما کتاب را برای امتحان می خواهند.

امام جمعه بافق ضمن اشاره به نامگذاری امسال به اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی ادامه داد:ما در زمینه تسلیحات توانسته ایم بسیار خوب پیشرفت کنیم .در حال حاضر نفت و سرمایه ملی خود را می دهیم برنج،روغن نباتی و غیره وارد می کنیم درصورتیکه  5 سال پیش جشن گندم گرفتیم ولی الان متاسفانه واردات زیاد است.امیدواریم دولت زمینه ها را آماده کند و مردم کمک کنند تا در کشاورزی هم خود کفا شویم.

وی با اعلام حادثه روز گذشته در جاده بافق-یزد  از مسئولین راه وشهرسازی خواست تا هر چه زودتر باقیمانده جاده را دو طرفه نمایند و همچنین خواستار رعایت قوانین و مقررات رانندگی  توسط مردم شد.

ایشان در پایان از شهردار بافق به خاطر عمل به قولش در آماده سازی خیابان مسجد جامع جهت استفاده عزاداران حسینی در ماه محرم تشکر نمود .

مردانگی نورالمالکی در تحویل قدرت و گذشت از حقش و تشکر رهبر انقلاب از ایشان،ایام شهادت امام سجاد(ع) و صحیفه سجادیه ان حضرت و افشاگریهای ظلم یزیدیان در کربلا از دیگر موضوعاتی بود که ایشان به آن پرداختند.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.