ID : 9284473
هشدار امام جمعه بخش مرکزی یزد:

مسئولین دربرابر یاوه گویی علیه «ولایت فقیه» عکس العمل نشان ندهند، مردم وارد میدان می شوند


امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اینکه مسئولین امنیتی استان نباید اجازه دهند شخصی با لباس پیامبر اکرم(ص) در شهرستان مهریز علیه نظام و ولایت فقیه با صراحت توهین کند هشدار داد: اگر مسئولین ما در این مقاطع عکس العمل از نشان ندهند، مردم متدین دارالعباده، حزب الهی ها ، نمازگزاران مشتی محکم بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

حجت الاسلام سید کاظم مدرسی در مصاحبه با یزد رسا خواستار کنترل سخنرانان درمحافل عزاداری توسط مسئولین امنیتی استان شد و اظهار داشت: نباید شخصی با لباس پیامبر اکرم(ص) در شهرستان مهریز علیه انقلاب اسلامی، نظام و ولایت فقیه با صراحت توهین کند و احدی هم اعتراض نکند.

 

شبهه افکنی اصل ولایت فقیه در محافل عزادرای عمومی فراتر از یک جریان است

وی اذهان شبهه افکنی اصل ولایت فقیه در محافل عزادرای عمومی را  فراتر از یک جریان عنوان کرد و تاکید کرد: اینگونه افراد به دروغ پردازی هایی آشکار حضرت امام را  درمسیر  پذیرفتن به زوراصل ولایت فقیه  قرار می دهند که ظلمی آشکار به نظام است.

 

مسئولین دربرابر یاوه گویی علیه ولایت فقیه عکس العمل نشان ندهند، مردم وارد میدان می شوند

امام جمعه بخش مرکزی یزد از اینگونه جریانات تند رو، افرادی  بذله گو، بی انصاف و بی مروت  یاد کرد و گفت:  آنان از پرتو امنیت نظام استفاده می کنند اما امروز به علت حب و بغض و  نرسیدن به  مقام وپست ، قدرت و  امکانات مادی اینگونه علیه انقلاب شایعه پراکنی ایجاد می کنند.

حجت الاسلام مدرسی  یاد آور شد: اگر مسئولین ما در این مقاطع عکس العمل از نشان ندهند، مردم متدین دارالعباده، حزب الهی ها ، نمازگزاران مشتی محکم بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

 

تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم ایران، دشمنان را از بحران و آشوب ناامید کرد

وی در ادامه  از سیزده آبان به عنوان روز شهادت نوجوانان پاک ایران زمین  به اعتراض به حکومت کثیف پهلوی یاد کرد و گفت: تسخیر لانه جاسوسی و سفارت آمریکا به عنوان انقلاب دوم، رابطه استعماری کشور با انقلاب را قطع کرد و دشمنان ناامید از بحران و آشوب در کشور شدند.


مدرسی تاکید کرد: بسیاری از این گروه های مارکسیستی و مبارز با امپریالیست و همچنین دولت موقت آن زمان  با تسخیر لانه جاسوسی هویتشان برملا شدو دولت انقلابی جایگزین و انقلاب ما طوفنده و با کمال عزت تا به امروز  ادامه مسیر داد.

 

خلأ  قانونی و برداشت های نامناسب به مظلومیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دامن زده است

وی در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه خلاً  قانونی و توجیهات و برداشت های نامناسب به مظلومیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دامن زده است اظهار داشت: متاسفانه  یک عده ای از این فریضه الهی غول درشت هیکل شاخ دار و دمداری ساخته اند  که ناسزا گویی درجامعه را باب می کند.

امام جمعه محمد آباد یزد  فرضیه  امر به معروف و نهی ازمنکر را ترویج آزاد از تعلقات و سلب دنیا  و فریضه ای اصلاح گر در و حدت جامعه عنوان کرد و گفت: دست برداشتن از این فرایض،  منکرات  را  معروف و معروفات به  منکر بدل می کند.

 

سخیف ترین حرف ها علیه مبانی با ارزش اسلامی دردوره اصلاحات به عنوان توسعه سیاسی از آثار منکرات است

وی اظهار داشت: استفاد از آلات لهو و لعب، زیر پا گذاشتن چادر به عنوان تمدن بشری و حتی  شبهات در دانشگاه و مدارس و تشویش در عقاید دینی مردم به عنوان  توسعه فرهنگی  و سخیفترین حرف ها علیه مبانی با ارزش اسلام دردوره  اصلاحات به عنوان توسعه سیاسی  از آثار منکرات است.

 

حجت الاسلام مدرسی به ضرورت توجیهات امر به معروف و نهی از منکر در جامعه  تاکید کرد و گفت: شیوه های متعدد از جمله عواطف و احساسات  توسط ستاد احیا  استخراج شود تا  امر به معروف ونهی از منکر در جامعه رواج پیدا کند.

 

قیل و قال از شیوه بهایت در ترویج معکوس فریضتین است / امام حسین(ع) در ترویج  امر به معروف  نهی از منکر قیام کرد


وی داد و بیداد و قیل و قال را شیوه بهایت  در ترویج معکوس این فریضه عنوان کرد و گفت: آنان آموزه های شان را از کسانی که شلاقش وحشتناک تر از شمشیررزمندکان در صدر اسلام بود فرا می گیرند  ولی ما آموزه هایمان را از اهل بیت می گیریم.

 

مدرسی با اشاره  به پرهیز مردم از دنیا گرایی و وابستگی از تعلقات امور دنیوی بیان کرد: اگر قرار بود دنیا برای انسانی باقی  وانسان ها برای دنیا ماندگار باشند، انبیاء الهی اعزامی پایدارترین و ماندگارترین در عالم فانی می باشند چراکه محبوب دل پروردگار هستند.

 

وی فلسفه قیام امام حسین(ع) را ترویج امر به معروف نهی از منکر درجامعه عنوان کرد و گفت: محققان و دانشمندان جهان سه عامل اجتناب بیعت با یزید، دعوت و حمایت مردم کوفه از امام برای تشکیل حکومت دینی و همچنین احیای دین خدا در باب امر به معروف و نهی از منکر را پایه و اساس  قیام و حرکت امام حسین(ع) عنوان کردند.


امام جمعه محمد آباد با اشاره به تبیین و تدوین جایگاه قانونی در آثار و برکات این فریضه  در جامعه  انقلابی گفت:  متاسفانه  آثار و برکات امر به معروف تبیین نشده و  کار موثر در رسانه و بالای منابر صورت  نمی گیردو به عبارتی قانون جامع و کاملی  برای حمایت این فریضه تدوین نشده  است.

 

وی در پایان این گفتگو با اشاره به اینکه اجمالی از قانون امر به معروف و نهی از منکر در حال تصویب است ادامه داد: خلا قانونی بیشتر احساس می شود و دلسوزان طومار هایی را در راستای حرکت نمایندگان ارزش مجلس و اجرایی شدن قانون این فریضه الهی امضا کردند و همه باید در این حرکت سهیم باشیم.

 

 

 

همزمان با تشییع شهدای گمنام در این شهرستان صورت گرفت


سخنان بی‌سابقه چهره شاخص اصلاح‌طلب یزدی علیه ولایت فقیه در مهریز (لینک خبر)

 

به گزارش خبرنگار یزد رسا، گفتنی است یکی از عناصر اصلاح‌طلب یزدی که سابقه نمایندگی مجلس را نیز در کارنامه خود دارد، در سخنان بی سابقه و ساختارشکنانه‌ای با حمله به اصل ولایت فقیه ضمن اشاعه اکاذیب صریح به توهین به ساحت امام خمینی(ره) پرداخت.
این فرد که روز چهارشنبه هفته گذشته و در یکی از مساجد شهرستان مهریز به ایراد سخت پرداخت با اشاره به پیروزی انقلاب و بازگشت امام(ره) از پاریس گفت: وقتی که امام از پاریس آمد، رفت قم و اصلا دنبال ولایت فقیه نبود.
وی در ادامه با توهین به شخصیت رهبر فقید انقلاب اسلامی با ترسیم شخصیتی منفعل و تحت تاثیر خاطرنشان ساخت: بعدا ولایت فقیه تصویب شد و به امام خمینی(ره) گفتند ولی فقیه شمایید و آوردندش تهران و گرفتارش کردند!
این عنصر دوم خردادی افزود: در قانون اساسی که دست آقای حبیبی بود، مسئله ولایت فقیه اصلا پیش بینی نشده بود و بعد در مجلس خبرگان تصویب شد.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.