ID : 10579193
امام جمعه موقت یزد:

مظاهر فساد در امیرچخماق باید رخت بندد/ پیام تشییع باشکوه شهدای گمنام در دارالعباده


امام جمعه موقت یزد گفت: امیدواریم مرکز شهر به برکت این شهدا که مکان مقدس و به عنوان حسینیه است و همچنین به قدوم مقام معظم رهبری مزین شده و اکنون با دفن شهدای گمنام «نور علی نور» شده است به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مظاهر فساد چون بی حجابی و بی عفتی مخصوصا در ایام نوروز و تعطیلات در آن دیده نشود.

به گزارش یزد رسا به نقل از یزد آوا، حجت الاسلام سید جواد آیت اللهی امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حفظ وحدت اسلامی گفت: اتفاق و اتحاد ملی برای امت اسلامی لازم است و دودستگی و جدا کردن  مردم، خطا و ضد آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری کمک مردم و دولت به یکدیگر را دو جانبه دانستند، ادامه داد: دولتی‌ها باید با تکیه بر نیروهای داخلی وظایف خود را انجام دهند و قدر مردم نجیب ایران را بدانند و بیش از پیش خدمت کنند.

وی اضافه کرد: تاکنون هر خطری برای نظام و اسلام به وجود آمده مردم آن را حل کردند و یکی از آن‌ها فتنه 88 است که با این وجود که 8 ماه طول کشید مردم زمانی که اصل دین و نظام را در خطر دیدند، در نهم دی ماه به میدان آمدند و انقلاب و نظام را حفظ کردند .

حجت الاسلام آیت اللهی با اشاره به تشییع باشکوه شهدای گمنام توسط مردم دارالعباده تصریح کرد: مردم یزد با حضور پر شور خود در تشییع شهدای گمنام که دوست و دشمن به آن اقرار کرد، با رهبر و آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کردند .

وی ادامه داد: امیدواریم مرکز شهر به برکت این شهدا که مکان مقدس و به عنوان حسینیه است و همچنین به قدوم مقام معظم رهبری مزین شده و اکنون با دفن شهدای گمنام «نور علی نور» شده است به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مظاهر فساد چون بی حجابی و بی عفتی مخصوصا در ایام نوروز و تعطیلات در آن دیده نشود.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دشمن شناسی و آیاتی از قرآن کریم خاطر نشان کرد: اعتماد نکردن به دشمنان ریشه قرآنی دارد به گونه‌ای که در قرآن آمده است که  دشمنان اسلامی تمام توان خود را به کار می‌گیرند تا نظام اسلامی را در همه زمینه‌های اقتصادی، نظامی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره به فساد بکشانند.

آیت اللهی ادامه داد: ما در زمینه نظامی با فرماندهی مقام معظم رهبری به جایی رسیدیم که دشمن خیال و جرأت حمله نظامی به ما را ندارد و گزینه‌های روی میزشان به زیرمیز  و از آنجا به زیر زمین رفت و نابود شد.

وی با بیان اینکه از نظر سیاسی نیز مقام معظم رهبری در رأس قرار دارند، سیاست را حفظ کردند و هیچ نگرانی وجود ندارد، اضافه کرد: چنانچه مردم و مسئولین در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی نیز گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند، ایشان با لطف خداوند و توسل به امام زمان(عج) مملکت را به بهترین جای ممکن خواهند رساند.

امام جمعه موقت اظهار کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های دشمنان این است که دوست دارند مسلمانان در رنج باشند و وجود تحریم‌ها علیه ایران نیز به همین دلیل است.

آیت اللهی بغض و عداوت داشتن دشمن نسبت به امت اسلامی را یکی دیگر از ویژگی‌های آن‌ها نام برد و گفت: این کینه و عداوت در گفتار آن‌ها مشخص است و آن بغض و عداوتی که نسبت به ما در سینه‌هایشان مخفی است بیشتر از آن عداوتی است که به زبان می‌آورند.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم افزود: چنانچه مردم و مسئولین نظام در مقابل مشکلات صبر پیشه کنند و تقوا داشته باشند هیچ ضرر و آسیبی از جانب دشمن به ما نخواهد رسید در غیر اینصورت اگر دست به دست دشمن دهیم و به او امید داشته باشیم، ضرر خواهیم دید.

امام جمعه موقت یزد همچنین با اشاره به 27 دی سالروز شهادت نواب صفوی و فدائیان اسلام این روز را گرامی داشت و از خداوند برای امام شهدا و تمام شهدای اسلام  طلب علو درجات کرد.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.