ID : 10506218
امام جمعه اشکذر تاکید کرد

همه وظیفه داریم از دولت حمایت کنیم


امام جمعه اشکذر تاکید کرد: دشمن دوست دارد که مسلمان از اسلحه خود دست بردارد و اعتماد به دشمن ناشی از غفلت است.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: پیامبر مکرم اسلام (ص) پیامبر رفعت و مهربانی و شفقت است.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" امام جمعه اشکذر یادآور شد: یکی دیگر از وظایف ما در مقابل ائمه اطهار و پیامبر اکرم این است که با دوستان آنها دوست و با دشمنان آنها دشمن باشیم. 

وی با بیان اینکه هفته وحدت فرصتی برای اتحاد مسلمانان جهان است، تصریح کرد: اتحاد مسلمانان تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

امام جمعه اشکذر به دیدار مقام معظم رهبری با مردم و طلاب قم در روز ۱۷ دی اشاره کرد و گفت: رهبری در این دیدار به عدم چشم داشت به قدرت های خارجی تاکید داشتند و از دولت مردان خواستند تا با تکیه به نیرو و توان داخلی بر مشکلات موجود غلبه کنند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم یاد آور شد: دشمن دوست دارد که مسلمان از اسلحه خود دست بردارد و اعتماد به دشمن ناشی از غفلت است.

امام جمعه اشکذر تاکید کرد: همانگونه که رهبری انقلاب در این دیدار فرمودند دولت مردان باید از ایجاد دو دستگی در جامعه اجتناب کنند و وظیفه همه حمایت از دولت است.

انتهای پیام/ع

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.