ID : 28959296
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در استان یزد عنوان کرد

پرده خوانی مهدوی؛جایگزین تئاترهای خیابانی نامناسب در جشن های نیمه شعبان


مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در استان یزد گفت: براساس تصمیم گیری شورای سیاست گذاری مهدویت،در سال جاری پرده خوانی مهدوی جایگزین برخی از تئاترهای نادرست خیابانی در جشن های نیمه شعبان شده است.

 به گزارش یزدرسا؛ مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در استان یزد در مصاحبه با یزدامروز؛ با اشاره به اینکه از قدیم الایام جشن های نیمه شعبان به صورت خودجوش و مردمی برگزار شده  و این بنیاد در این زمینه دخالتی نخواهد داشت اظهار داشت: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)  در راستای سیاست گذاری و کنترل احساسات مردم به سمت ارزش ها و هنجارهای اسلامی  در مراسمات نقش دارد.

محمود رستگاری اضافه کرد: بنیاد تلاش می کند تا  با هدایت این  احساسات و هیجانات ، ناهنجاری های جشن های نیمه شعبان را کاهش دهد.

رستگاری اجرای برنامه هایی نظیر مراسم احیا در شب نیمه شعبان ،ترویج فرهنگ اعمال شعبانیه،برگزاری صبحگاه انتظار در مدارس و پرده خوانی مهدویت را از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در شورای سیاست گذاری این بنیاد اعلام کرد.

به گفته رستگاری براساس تصمیم گیری شورای سیاست گذاری مهدویت،در سال جاری پرده خوانی مهدوی جایگزین برخی از تئاترهای نادرست خیابانی در جشن های نیمه شعبان شده است.

انتهای پیام/ح




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.