ID : 10829618
امام جمعه اشکذر:

کسب علم تنها راه مقابله با زورگویی های عالم/ «بیداری اسلامی» بزرگ ترین دست آورد انقلاب


امام جمعه اشکذر بزرگ ترین دست آورد انقلاب اسلامی ایران را بیداری اسلامی به وجود آمده در منطقه توصیف کرد و افزود: یکی از آثار انقلاب اسلامی بیداری مردم در کشورهای اسلامی است که باعث سرنگونی چند دیکتاتور شده و به حول و قوه الهی تا سرنگونی دیگر دولت‌های وابسته ادامه می‌یابد.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، امام جمعه اشکذر صبح امروز در اولین روز از ایام الله دهه فجر و در مراسم نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدرسه نمونه الزهرا رستاق، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران حرکت مردمی بود که برخاسته از ایمان، عقیده، نهضت ایدئولوژیک و یک حرکت الهی و توحیدی انجام شد.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" امام جمعه اشکذر در ادامه بزرگ ترین دست آورد انقلاب اسلامی ایران را بیداری اسلامی به وجود آمده در منطقه توصیف کرد و افزود: یکی از آثار انقلاب اسلامی بیداری مردم در کشورهای اسلامی است که باعث سرنگونی چند دیکتاتور شده و به حول و قوه الهی تا سرنگونی دیگر دولت‌های وابسته ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: فرمایش امام عزیز که فرمود این انقلاب را به سایر کشورهای جهان صادر می‌کنیم امروز تحقق‌یافته و می‌بینیم امروزه انقلاب ما به دیگر کشورها در حال صدور است و موج بیداری اسلامی در بین مردم جریان دارد.

حجت الاسلام طالبیان با بیان این موضوع که دشمنی دشمنان نسبت به این نظام و انقلاب همچنان پابرجاست خاطر نشان کرد: کسب علم و دانش یکی از مولفه‌های قدرت و اقتدار در هر کشور است.

وی ادامه داد: هر کشوری برای مقابله با زورگویی‌های عالم باید در راستای کسب دانش و اقتدار تلاش کند.

امام جمعه اشکذر صریح کرد: دانش‌‏آموزان باید در عرصه علم‏‌آموزی تلاش کرده، تا آینده‏‌سازان خوبی برای کشور باشند.

وی خاطر نشان کرد: امروزه رسالت دانش‏‌آموزان از نسل انقلابی گذشته سنگین‏‌تر است، چرا که دانش‌‏آموزان باید در این مقطع زمانی در پیشرفت علم کوشاتر باشند.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.