ID : 40310512
در هفته دولت انجام گرفت؛

تقدیر از بانک‌های عامل برتر در کمک به توسعه اشتغال نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: بانک‌های عامل به‌عنوان یاوران کمیته امداد در بخش اشتغال سال گذشته نقش مهمی در ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح استان داشتند.

به گزارش یزدرسا، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد در  کارگروه اشتغال استان یزد که در محل استانداری و با حضور فاطمی  استاندار یزد، عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران بانک‌های عامل و نمایندگان دستگاه‌های اجرائی مرتبط با موضوع اشتغال برگزار شد گفت: بانک‌های عامل به‌عنوان یاوران کمیته امداد در بخش اشتغال سال گذشته نقش مهمی در ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح استان داشتند.

وی افزود: تبدیل‌شدن تسهیلات اعطایی به شغل مناسب و پایدار ازجمله دغدغه‌های کمیته امداد است و کارشناسان اشتغال این نهاد برای دستیابی به این هدف مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: ازجمله فعالیت‌های ارزشمند حوزه اشتغال کمیته امداد همراهی مددجویان مستعد اشتغال از بدو آغاز فرایند ایجاد اشتغال تا دستیابی آنان به شغل پایدار و درآمدزا است.

در ادامه استاندار نیز ضمن ابراز رضایت و خرسندی از تلاش‌های صورت گرفته و با توجه به نامگذاری سال 1401 توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین، عزم جدی همه دستگاه های اجرایی را در خصوص تسهیل امور اشتغال به خصوص برای محرومین و روستاییان خواستار شد و همچنین سرمایه گذاری بر روی مشاغل نوین و توسعه مشاغل دانش‌بنیان را از اولویت‌های پیش رو در زمینه توسعه اشتغال استان بیان کرد.

در پایان نیز از بانک های عامل به عنوان یاوران اصلی توسعه اشتغال نیازمندان با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.