ID : 6269162

تمام وحشت گروه ها از یک گفتمان


به گزارش یزد آوا ، ثبت نام غیرمنتظره دکتر سعید جلیلی در انتخابات اگرچه در معادلات جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاثیر داشت اما بیشتر از این تاثیر، گفتمان های سازش و محافظه کار را به وحشت و هراس انداخته است! از همان فردای ثبت نام جلیلی، تمام سایت ها و نشریات منتسب به سایر کاندیداها درصدد القای اختلاف و دودستگی و سردرگمی در جبهه پایداری برآمدند تا شاید مانع اتحاد آنها - که قطع به یقین به پیروزی گفتمان اصیل انقلاب در انتخابات منجر خواهد شد- شوند. این در حالی است که از طرف هریک از گفتمان های دیگر بیش از ۱۰ نفر کاندیدا شده اند و صدای کسی در نیامد، اما هیچکس تاب و توان تحمل ثبت نام ۲ کاندیدای حامی گفتمان انقلابی پایداری و  استقامت را ندارد! این هجمه و اختلاف افکنی در بین طیف انقلابی اصولگرایان نشاندهنده چند نکته است: - بانیان این هجمه ها از پایگاه مردمی این طیف و تفکر مطع اند و از اقبال بالای مردم به آنها خبر دارند. لذا باید بین هواداران آنها دودستگی و انشقاق ایجاد کنند. - پبروزی تفکر پایداری و استقامت موجب تمدید دوره دوری از قدرت برای قدرت طلبان و نکنوکرات ها خواهد بود و این برای آنها آزار دهنده است. به دستور بزرگ این قوم، باید به دوره قبل از سال ۸۴ برگردند! - چنانچه این اختلاف افکنی به تخریب و انشقاق بین جبهه پایداری بکشد، می توان به زمین خوردن این جبهه و حامیان آن دل بست  و تا مدت ها از خطر آن دور ماند! در این تعدد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که به نوعی بی سابقه است، پرداختن حاشیه ای به حضور ۲ نماینده تفکر اصیل انقلاب اسلامی و حامی گفتمان ایستادگی یعنی دکتر لنکرانی و دکتر جلیلی، نشان دهنده چیزی جز ترس و واهمه از این تفکر نیست و این خود معیاری برای شناخت افراد و نوع تفکرشان است.

به گزارش یزد آوا ، ثبت نام غیرمنتظره دکتر سعید جلیلی در انتخابات اگرچه در معادلات جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاثیر داشت اما بیشتر از این تاثیر، گفتمان های سازش و محافظه کار را به وحشت و هراس انداخته است!

از همان فردای ثبت نام جلیلی، تمام سایت ها و نشریات منتسب به سایر کاندیداها درصدد القای اختلاف و دودستگی و سردرگمی در جبهه پایداری برآمدند تا شاید مانع اتحاد آنها - که قطع به یقین به پیروزی گفتمان اصیل انقلاب در انتخابات منجر خواهد شد- شوند.

این در حالی است که از طرف هریک از گفتمان های دیگر بیش از ۱۰ نفر کاندیدا شده اند و صدای کسی در نیامد، اما هیچکس تاب و توان تحمل ثبت نام ۲ کاندیدای حامی گفتمان انقلابی پایداری و  استقامت را ندارد!

این هجمه و اختلاف افکنی در بین طیف انقلابی اصولگرایان نشاندهنده چند نکته است:

- بانیان این هجمه ها از پایگاه مردمی این طیف و تفکر مطع اند و از اقبال بالای مردم به آنها خبر دارند. لذا باید بین هواداران آنها دودستگی و انشقاق ایجاد کنند.

- پبروزی تفکر پایداری و استقامت موجب تمدید دوره دوری از قدرت برای قدرت طلبان و نکنوکرات ها خواهد بود و این برای آنها آزار دهنده است. به دستور بزرگ این قوم، باید به دوره قبل از سال ۸۴ برگردند!

- چنانچه این اختلاف افکنی به تخریب و انشقاق بین جبهه پایداری بکشد، می توان به زمین خوردن این جبهه و حامیان آن دل بست  و تا مدت ها از خطر آن دور ماند!

در این تعدد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که به نوعی بی سابقه است، پرداختن حاشیه ای به حضور ۲ نماینده تفکر اصیل انقلاب اسلامی و حامی گفتمان ایستادگی یعنی دکتر لنکرانی و دکتر جلیلی، نشان دهنده چیزی جز ترس و واهمه از این تفکر نیست و این خود معیاری برای شناخت افراد و نوع تفکرشان است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.